|
Auteur: |
|
|
Ken het niet... Genre? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Een van de beste klonen van At the Gates tijdens hun Slaughter of the soul periode. Zeer goede cd van een typsice Amerikaanse metalcoreband die Gothenburg death metal gaat spelen. Maar, echt wel een aangename cd. |
|
quote: vergeet niet de welhaast spugende vocalen, iets wat prima bij de tekst past. Erg brute en afwisselende cd. Aanrader! |
|
Ja, i.v.m. met voorgaand materiaal is de zang heel wat beter geworden. Als je van dat soort metal houdt, moet je "Casket Garden" ook eens uitsjekken. |
|
|
|
DH kicks ass!! Raar dat het zo onbekend is.. cq. jammer.. oftewel meer op tour schoppen die lui |
|
quote: Ze zijn momenteel in Amerika op tour met Between thge Buried And Me, en dat duurt nog wel ff... |
|
Darkest Hour is vette shit! |
|
Hebben ze ook niks getourd met Kilswitch Engage? |
|
Hmm of ik moet es beter opletten haha |
|
De nieuwe Darkest Hour komt uit op Southern Lord en dus moest ik het even checken (normaal laat ik dit soort bands altijd links liggen ivm smaak enzo). Goeie shit die nieuwe (en moddervette productie weer van Kurt Ballou). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Index / Heavy Metal |