|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
God damn wat een stakkers lopen er rond in de wereld. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 11-12-2004 16:59] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Idd! If you're trui, black and evil clap your hands.... Ik ga proberen of ik aanwezig kan zijn in de Effenaar. (als ik niet hoef te werken...) "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Wel,......true of nier; Heidevolk heerscht!!! spelfout weggehaald... |
|
Hehehe, wat een geneuzel. Oud Vuil. |
|
Welke stomme eikel heeft mijn userikoontje gebruikt in een labiele poging om zijn domme opmerkingen te verfraaien?! |
|
ik dacht dat het een schaduwaccount van je was Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
nou die eikel gebruikt hem al eeuwen op een ander forum, en kwam hier toevallig terecht, niet weten dat een ander hem ook gebruikt ik heb het zelfs op me leren jas gestift op me linker mouw [Dit bericht is gewijzigd door der_fuhrer op 13-12-2004 12:56] links, rechts, links, rechts... rechts, rechts, rechts, rechts!!! |
|
cvltige shit yo Suck my piss |
|
quote: Jaja... dat zeggen ze allemaal, alle wannabe's! Maar goed, je mag 'm blijven gebruiken. Wil je dan wel aub wat verstandigere opmerkingen maken in je posts, zodat ik er niet onder lijd als mensen mij met jou verwarren? |
|
Leuk idee, ik denk dat ik er dan wel ben! |
|
pff ik ben gewoon een poser, daar moet je neits van aantrekken links, rechts, links, rechts... rechts, rechts, rechts, rechts!!! |
|
Gvd al dit soort geneuzel komt de scene nou niet bepaald ten goede, zo wordt het dus nooit wat |
|
quote: Hehehe...in elke scene zitten toch groepjes, de mens is dom. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Door omstandigheden opent om 20:00 uur Walpurgisnacht ipv W&D, be there or be square!!!! |
|
i'll be square then links, rechts, links, rechts... rechts, rechts, rechts, rechts!!! |
|
quote: Kanker. De mensen uit het westen moeten om 23:30 al pleite voor de trein richting Rotterdam. Zonde. [Dit bericht is gewijzigd door galspuug op 16-12-2004 14:19] |
|
quote: Geldt dit ook voor kortzichtige folkmetal? |
|
quote: gewoon tot half 6 in eindhoven blijven rond hangen |
|
Op zich kan ik best met de trein (m'n laatste gaat om 00.33). Maar ik heb in de vriendenkring nog niet rondgevraagd en als er dan mensen nog mee willen gaan we misschien wel met de auto. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Hij, ik niet! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 17-12-2004 17:11] |
|
Ik ben waarschijnlijk/misschien ook wel aanwezig, moet nog ff nadenken maar de weegschaal helt nu over naar 'ik ga'... weheh. http://www.metal-march.com || http://www.metalsampler.com totally free internet metal sampler with Vreid! |
|
Gezien mijn huiedige financiele situatie kan ik niet komen...best jammer Het zal je moeder maar wezen... |
|
Staat een best wel lullig foutje op de pagina van de Effenaar, volgens hen vertrekken de laatste treinen richting Utrecht om 00:15, maar das de stoptrein richting Den Bosch en gaat niet verder als Den Bosch... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |