|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 12-11-2004 9:22] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Heers! AU! M'n portemonnee protesteert al... |
|
quote:Ja ik heb die dag familie verplichtingen. Ik ga wel proberen iig Infinity te kunnen pakken maar ik heb weinig hoop. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hey ineens is de flyer weg. "Please Login." zegt MSN. |
|
quote:Hmmzz ja ik had 'm vanuit m'n mailbox maar ik ging er eigenlijk vanuit dat ie ergens op het net stond. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ik zal iig wel aanwezig zijn |
|
Ken je de grap van 1349 die zou komen? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Dan zit ik in Tilburg. |
|
|
|
Dat gaat Sinterklaas niet leuk vinden.... |
|
ultra line-up! daar moet ik eigenlijk bij zijn. |
|
Infinity is live echt geweldig! Hun optreden in Bladel heeft de lat enorm hoog gelegd voor het komende optreden. |
|
laat maar komen met nog betre drums van balgradon We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Hmmm... toch zal Frost hem nog wel overtreffen hoor... |
|
dus... |
|
zondagen blijven zuigen Maar ik hoor de biertap in de baroeg mn naam al roepen. [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 05-12-2004 13:58] |
|
kanker geluid in de baroeg weer natuurlijk (mischien kunnen ze daar keer wat aan doen in plaats van bewakings cams +monitoren, schilderingen en een licht balk ?) verder wel vet aan frost en balgradon dns klonk ook wel lekker aleen beetje jammer dat die zangeres zon blij dat ik snij doos is. |
|
net terug... infinity was fucking goed... lompe shit! DNS heerste zoals altijd.. 1349 zoog dikke snikkels.. op de AMM waren ze wel ok, maar mede door hun rocksterren gedrag vandaag is de band afgeschreven... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Had een vuurtje op het podium gegooid, had er meteen geen 1349 meer geweest. |
|
Wat was DNS een zaadband zeg, als ze die band nou gewoon niet hadden laten komen was ik ook 4 uur eerder thuis geweest, aangezien ze met al die onzin op het podium achterlijk lang aan het opbouwen waren. Infinity was darentegen erg gaaf. 1349 viel me tegen, op Frost na, die weer behoorlijk tekeerging. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: dity kwam door je helden van 1349 die voor de show een soudncheck nodig hadden van 2 uur.. wat een monglolen.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ook dat ja, daar snapte ik ook weinig van, bouwden ze eerst alles voor 1349 op, spelen ze een nummer en bouwen ze het weer af om vervolgens voor de eerste band van de middag (inmiddels avond) weer op te bouwen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
als ze die soundcheck in de tussenpauze hadden moeten doen waren er nog meer mensen naar huis gevlucht bij DNS stond er aardig wat publiek, maar toen ik bij 1349 achterom keek was de zaal niet bepaald meer goed gevuld "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat alles compleet poep was.. door het geluid dus Kankerlul |
|
quote: Infinity vond ik nog best goed aan te horen ik heb die betrouwbare bron geloof ik ook nog zien rondlopen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |