|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door PhantomLord op 11-11-2004 22:02] |
|
Inderdaad mensen die van die server plaatjes jatten zijn erg triest. http://users.telenet.be/metaltrivia/images/maserati.jpg "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ik had het niet over de bandbreedte maar over het feit dat ik me afvroeg of het zijn eigen quiz was of niet.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ik maakte slechts een geintje... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: tis idd me eigen quiz m8, maa ok we zullen ff proberen, diegene die het antwoord heeft mag de volgende vraag stellen. Dus bij deze...X-act...volgende vraag is voor jouw. indien niet graag een reactie. |
|
quote: Ik voelde me dan ook niet bepaald beledigd. Dit was pas een heerschquiz: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1056769 Helaas moest ie dicht KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Smurf with the Smurf in my Smurf, smurf to the smurfy smurf. The smurf has smurved my smuft. Smurf has lost al smurf. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ah bon, zie dit nu pas, zal eens paar minuten zoeken In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
ok dan, hier de volgende opgave: In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Unholy! |
|
quote: aargh, ik had net een veel betere gevonden, heeft iemand het toch al wel geraden proficiat dus, 't is inderdaad Unholy you're next In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
1: 3 ptn Rensykdom 2: 2 ptn X-Act |
|
volgende : |
|
Metallica "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Nope |
|
Jeffersons Airplane. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Bon Jovi? |
|
tis iemand die wil gitaar kan spelen!, in tegenstelling tot de tot nu genoemde bands. |
|
Geen idee. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Is het Dave van Megadeth? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Chastain? |
|
Het is een man die uit een Learjet stapt "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
steve vai ? In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
nogaltijd niemand |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |