IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Hardcore in Willemeen Arnhem Zaterdag 13 november
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-11-2004 10:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

CRUCIAL RESPONSE RECORDS:

ABUSIVE ACTION + STRIKE FIRST + DOWNSLIDE
+ ENFORCER + NO DENIAL

Concert / Hardcore /

Café open: 20.00 uur /

Entree: € 5,-

3 minuten lopen vanaf Arnhem CS.

Mocht je Mortiis saai vinden, ongeveer 7 minuten lopen vanaf de Goudvishal, bier is 1,25 fris ook

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-11-2004 17:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Vanavond dus! Kom langs!! Vooral als je knap bent! Heb ik wat leuks om naar te kijken

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 13-11-2004 18:31 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Helaas, ben er wel in de buurt vanavond, maar dan bij Susperia

Werk je in Willemeen?

[Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 13-11-2004 18:32]

robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 13-11-2004 19:01 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

Te ver om kwijlend bij jou aan de bar te hangen

[Dit bericht is gewijzigd door robbemans op 13-11-2004 19:01]

Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-11-2004 14:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2004 18:31 schreef Meridian het volgende:
Helaas, ben er wel in de buurt vanavond, maar dan bij Susperia

Werk je in Willemeen?

Ik werk in daar idd. Aan het publiek te zien dat door arnhem heen liep 's nachts heb ik denk ik aan mortiis weinig gemist. (veel roze, zwart en eyeliner).

Hardcore was gaaf, wat gaat dat erop zeg, wel voor 200 euro aan cola verkocht denk ik haha. Wel jammer al dat gelul erbij "de wereld is kut, de maatschappij is kut, frust frust frust, wordt vegetariër".

Wel jammer dat het eerste wat me opviel aan de hele avond al die regeltjes waren. Dan heb je een groep die zich tegen conformeren afzet maar dan haar eigen kleine wereldje creeert met (strikte) (gedrags)regels. Kwam allemaal wat onnatuurlijk over, behoorlijk moeilijke mensen ook wel om contact mee te leggen.

Maar de muziek was vet!

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 14-11-2004 15:15 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Hoe groot is de Willemeen eigelijk? Kom dr altijd langs met de bus en het ziet er echt mini uit?

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 14-11-2004 15:41 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2004 15:15 schreef Tormented soul het volgende:
Hoe groot is de Willemeen eigelijk? Kom dr altijd langs met de bus en het ziet er echt mini uit?

Willemeen is opzich niet klein
Ik GOK dat er 300 mensen ingaan?
Leuk zaaltje wel

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 14-11-2004 15:42 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2004 14:23 schreef ghoulliette het volgende:
Ik werk in daar idd. Aan het publiek te zien dat door arnhem heen liep 's nachts heb ik denk ik aan mortiis weinig gemist. (veel roze, zwart en eyeliner).

Hardcore was gaaf, wat gaat dat erop zeg, wel voor 200 euro aan cola verkocht denk ik haha. Wel jammer al dat gelul erbij "de wereld is kut, de maatschappij is kut, frust frust frust, wordt vegetariër".

Wel jammer dat het eerste wat me opviel aan de hele avond al die regeltjes waren. Dan heb je een groep die zich tegen conformeren afzet maar dan haar eigen kleine wereldje creeert met (strikte) (gedrags)regels. Kwam allemaal wat onnatuurlijk over, behoorlijk moeilijke mensen ook wel om contact mee te leggen.

Maar de muziek was vet!

Zit je daar toevallig ook in de programmering dan?

Ik weet hoe die Hardcore/Metalcore bands zijn ja,
wij hebben er ook regelmatig in Staddijk,
5 december dus weer. Allemaal vegetanen enzo.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-11-2004 15:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2004 15:15 schreef Tormented soul het volgende:

Het is groter dan de goudviskom, beneden en boven verdieping. Boven kunnen iets minder dan 300 man in geloof ik, beneden ook nog 100? ofzo.

Ik zit niet in de programmering hoor tenminste ik mag natuurlijk wel goede ideeën aanleveren enzo, maar ben niet de voorzitter van onze club (Swing of the Axe)

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 14-11-2004 15:54 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ah oke. Ik zie het 2 december wel (mercenary & Evergrey ).

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 14-11-2004 16:56 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2004 15:46 schreef ghoulliette het volgende:
Het is groter dan de goudviskom, beneden en boven verdieping. Boven kunnen iets minder dan 300 man in geloof ik, beneden ook nog 100? ofzo.

Ik zit niet in de programmering hoor tenminste ik mag natuurlijk wel goede ideeën aanleveren enzo, maar ben niet de voorzitter van onze club (Swing of the Axe)

Goed gegokt dus
Als er weer eens Black Metal is en jullie zoeken nog een bandje, dan weet ik er wel een (die niet duur is)

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-11-2004 16:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

shadow lord zeker?

Ik weet niet precies wat er momenteel gaande is kwa progammering enzo, was er de laatste vergadering alweer niet bij *schaam*

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 14-11-2004 17:34 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Nee die niet, Myrkvar

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-11-2004 17:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ken ik niet, maar ik ben dan ook niet heel erg black orientated.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-11-2004 17:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2004 17:36 schreef ghoulliette het volgende:
ken ik niet, maar ik ben dan ook niet heel erg black orientated.

Discriminatie!

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-11-2004 17:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 14-11-2004 18:06 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Zijn ook (nog) niet bekend
Bestaan nu ruim een jaar en hebben vorige week hun 1e demo opgenomen.
www.myrkvar.tk, alleen die is nu offline omdat ik nog aan een nieuwe site werk (met mp3's)

Hoe kun je hier "privé" berichten sturen?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-11-2004 18:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

okay ik zal het even in de gaten houden. Als beginnende band is het allen wel lastig om in de zaal te spelen, of je moet een heel goede package met een bekendere band kunnen opzetten.

Bij zm geen private messages (grrrrrrrrr alleen die naam al) maar mijn mail staat in mijn profiel, info@swing of the axe ook (zonder spaties met.com) dan krijgt iedereen 'm bij ons

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 14-11-2004 18:44 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Een package regelen lijkt me niet zo'n heel groot probleem

strikefirst 026
Usericon van strikefirst 026
Posted 29-11-2004 15:02 by strikefirst 026 Wijzig reactieProfiel van strikefirst 026Quote dit berichthttp://www.strikefirsthardcore.com

quote:
Op 14 november 2004 14:23 schreef ghoulliette het volgende:

Maar de muziek was vet!

Ik heb zelf niks gemerkt van die " regeltjes".
Als je daar mee bedoelt dat een aantal van de band leden niet drinken,roken of wat dan ook (of publiek) dan is dat waar.
Maar ik heb nooit gemerkt bij hun (en ik ken ze allemaal errug goed) dat hun mij hun mening de strot in duwen. Tja ik blow wel als een schoorsteen maar heb daar nooit iets over gehoort en er word ook niet raar naar gekeken ook niet op drinkers.
Ik heb er niks van gemerkt die avond.

Wat betreft het eten van vlees !!! IK heb daar niks van gehoort die avond, bij geen enkele band!
En de wereld is kut, tja daar ging het niet alleen over als je vind dat JOUW wereld kut is dan moet je daar iets aan doen.Daar ging het over.

Maja er word veel gelult tussen de nummers door ,daarom hield ik maar mijn mond dicht

voor de rest was het errug vet die avond.
en een mooie barvrouw

robin

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-11-2004 15:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ghoullie niet zeiken, dat hoort erbij, net als het satansgelul bij blek ...

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com