![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Cool Forgotten Tomb! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 12-11-2004 12:33] ![]() |
|
hwulff: oeh, forgotten tomb ![]() jammer dat deze slepende muziek van ''springtime depression'' het enige is wat mij kan bekoren, en slepende muziek zuigt live meestal, muv Secrets Of The Moon ![]() maar dat kwam zeker door vocale optreden van Watain ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote:E. van Watain bedoel ik We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Aaaaarrggghhh, Forgotten Tomb, anderhalf uur lang, kan niet beter!!!!! Dat doe je goed Jim, ben zeker aanwezig!!!!! Is dag na het black/pagan optreden in de Effenaar met Grimm, Fluisterwoud, Heidevolk, Walpurgisnacht, Wapenspraak & Drinkgelag... Dit wordt de vetste kerst ooit!!!!!! ![]() ![]() |
|
Dit wordt de vetste kerst ooit --> en dan heb ik het dus niet alleen over het vreten ![]() ![]() |
|
quote: hey, de groeten aan Martha ![]() ![]() |
|
Doe dat zelf maar, ik ken je geeneens ![]() |
|
dit wordt best wel HEEL erg gaaf ![]() ![]() |
|
yes........ dit wordt zeker een fijne kerst.. zeker omdat er geloof ik op de 26ste een black metal concert vlak bij BONN is waar de line-up ook behoorlijk gaaf van is... dus dat wordt wel zwaar ok! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: Is deze band niet al eens eerder in de goudvis geweest met die blonde "zangeres"??? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Ik ga ook wel kijken denk ik zo... Zoals elk jaar... ![]() "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
quote: ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
die meid heb me trouwes een schelle strot waar je naar van wordt.... ![]() ![]() moest vorige keer helaas tijdens DNS weg, maar dat hoop ik nu goed te kunne maken ![]() ![]() |
|
Ben er wel bij. ![]() |
|
quote:Mooi. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ook aanwezig. ![]() ![]() |
|
dat word me volges mij best een berg zet-emmers bij elkaar geloof ik ![]() ![]() ![]() |
|
Present. Ps: kun je op begraafplaatsen in Polen goeie instrumenten kopen ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door VVL op 22-11-2004 11:01] Schel ![]() |
|
ah nou ik vond ze de vorige x onwijs gaaf, dus ik zal er weleens ff over gaan nadenken om weer eens naar het zuid-oosten van het land af te reizen. ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Ik ben er ook wel bij ![]() ![]() |
|
quote: Sinds wanneer ligt arnhem zuidelijk? Schel ![]() |
|
tja nijmegen dat 15 minuten verderop ligt, dat is idd veeeeeeeeeel zuidelijker.... ![]() |
|
Arnhem ligt echt wel zuidelijk ![]() ![]() |
|
Voor mij is Arnhem zo zuidelijk als het maar kan! We wonen niet allemaal beneden de rivieren! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Gelukkig niet nee, anders was het daar ook zo ongezellig en overbevolkt... ![]() "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |