IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Waking the dead 24/12/2004 Volgende pagina
irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-11-2004 12:15 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

yes..

waking the dead 2004....

de volgende bands hebben toe gezegt:

FORGOTTEN TOMB (italie)

Forgotten tomb is deze avond headliner en zal een extra lange set van anderhalf uur gaan spelen. Dit zal hun laatste "black metal" show worden aangezien ze na deze show op een andere manier verder gaan die weinig met black metal te maken zal hebben... dus als je alle oude shit nog eens live wil zien.... zeker komen.. een show van anderhalf uur dus....

DARKENED NOCTURN SLAUGHTERCULT (deutschland)
radikale black metal zoals het moet... de heren en dame zijn toevallig even wezen shoppen op de begraafplaatsen in Polen en ze hebben me verteld dat ze wat speciaals van plan zijn, ik zal nog niet verklappen wat, daar komen de bezoekers wel achter....

verder komt er nog maar 1 band bij...

met deze band zijn we nog in onderhandeling, dus kan het nog niet bevestigen.. hopelijk volgende week meer info.....

dus, 24 december 2004 fijn waking the dead in de Goudvishal dacht ik zo....

[Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 12-11-2004 12:16]

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 12-11-2004 12:33 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Cool Forgotten Tomb!

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 12-11-2004 12:33]

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 12-11-2004 18:17 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

hwulff:

oeh, forgotten tomb

jammer dat deze slepende muziek van ''springtime depression'' het enige is wat mij kan bekoren, en slepende muziek zuigt live meestal, muv Secrets Of The Moon

maar dat kwam zeker door vocale optreden van Watain

Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 12-11-2004 18:28 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 12 november 2004 18:17 schreef VodeVilicious het volgende:

maar dat kwam zeker door vocale optreden van Watain
E. van Watain bedoel ik

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

Houtekiet
Walpurgisnacht
Usericon van Houtekiet
Posted 14-11-2004 15:48 by Houtekiet Wijzig reactieProfiel van HoutekietQuote dit berichthttp://www.myspace.com/houtekiet

Aaaaarrggghhh, Forgotten Tomb, anderhalf uur lang, kan niet beter!!!!! Dat doe je goed Jim, ben zeker aanwezig!!!!! Is dag na het black/pagan optreden in de Effenaar met Grimm, Fluisterwoud, Heidevolk, Walpurgisnacht, Wapenspraak & Drinkgelag... Dit wordt de vetste kerst ooit!!!!!!

Houtekiet
Walpurgisnacht
Usericon van Houtekiet
Posted 14-11-2004 15:51 by Houtekiet Wijzig reactieProfiel van HoutekietQuote dit berichthttp://www.myspace.com/houtekiet

Dit wordt de vetste kerst ooit --> en dan heb ik het dus niet alleen over het vreten

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 14-11-2004 15:54 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2004 15:51 schreef Houtekiet het volgende:
Dit wordt de vetste kerst ooit --> en dan heb ik het dus niet alleen over het vreten

hey, de groeten aan Martha

Houtekiet
Walpurgisnacht
Usericon van Houtekiet
Posted 14-11-2004 16:25 by Houtekiet Wijzig reactieProfiel van HoutekietQuote dit berichthttp://www.myspace.com/houtekiet

Doe dat zelf maar, ik ken je geeneens

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 15-11-2004 3:21 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

dit wordt best wel HEEL erg gaaf !!!

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 15-11-2004 11:50 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

yes........

dit wordt zeker een fijne kerst..
zeker omdat er geloof ik op de 26ste een black metal concert vlak bij BONN is waar de line-up ook behoorlijk gaaf van is...

dus dat wordt wel zwaar ok!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-11-2004 12:29 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
DARKENED NOCTURN SLAUGHTERCULT (deutschland)
radikale black metal zoals het moet... de heren en dame zijn toevallig even wezen shoppen op de begraafplaatsen in Polen en ze hebben me verteld dat ze wat speciaals van plan zijn, ik zal nog niet verklappen wat, daar komen de bezoekers wel achter....

Is deze band niet al eens eerder in de goudvis geweest met die blonde "zangeres"???

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 16-11-2004 12:50 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ik ga ook wel kijken denk ik zo... Zoals elk jaar...

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 16-11-2004 13:14 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 12:29 schreef Cadaveria het volgende:
Is deze band niet al eens eerder in de goudvis geweest met die blonde "zangeres"???

Op je knie en pijp voor genade!

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 16-11-2004 20:16 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

die meid heb me trouwes een schelle strot waar je naar van wordt....
moest vorige keer helaas tijdens DNS weg, maar dat hoop ik nu goed te kunne maken

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 17-11-2004 15:32 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Ben er wel bij.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-11-2004 14:50 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2004 15:32 schreef telluriet het volgende:
Ben er wel bij.
Mooi.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 18-11-2004 15:37 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ook aanwezig.

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 18-11-2004 16:38 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

dat word me volges mij best een berg zet-emmers bij elkaar geloof ik

VVL
Uul
Usericon van VVL
Posted 22-11-2004 10:59 by VVL Wijzig reactieProfiel van VVLQuote dit berichthttp://www.aesunt.tk

Present.

Ps: kun je op begraafplaatsen in Polen goeie instrumenten kopen ofzo?

[Dit bericht is gewijzigd door VVL op 22-11-2004 11:01]

Schel

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-11-2004 21:28 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ah nou ik vond ze de vorige x onwijs gaaf, dus ik zal er weleens ff over gaan nadenken om weer eens naar het zuid-oosten van het land af te reizen.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 22-11-2004 23:17 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Ik ben er ook wel bij

VVL
Uul
Usericon van VVL
Posted 23-11-2004 16:21 by VVL Wijzig reactieProfiel van VVLQuote dit berichthttp://www.aesunt.tk

quote:
Op 22 november 2004 21:28 schreef Cadaveria het volgende:
ik zal er weleens ff over gaan nadenken om weer eens naar het zuid-oosten van het land af te reizen.

Sinds wanneer ligt arnhem zuidelijk?

Schel

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-11-2004 16:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

tja nijmegen dat 15 minuten verderop ligt, dat is idd veeeeeeeeeel zuidelijker....

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2004 16:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Arnhem ligt echt wel zuidelijk

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-11-2004 10:41 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Voor mij is Arnhem zo zuidelijk als het maar kan! We wonen niet allemaal beneden de rivieren!

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 26-11-2004 15:03 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Gelukkig niet nee, anders was het daar ook zo ongezellig en overbevolkt...

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com