|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: He hoe laat gaat jouw trein? |
|
quote: Ah u gaat ook met de trein, heersch. ik denk die van 15:06 vanaf centraal. Kan eventueel ook eerder..hehe. |
|
Ok, ga ik daar proberen in te kruipen. Zie ik je op het station |
|
quote: Prima Is dat AH geval vandaag open? Moet nog bier halen. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 12-12-2004 12:41] |
|
quote:Heb idd ook alweer meerdere malen de "Nekrotisk..." cd geluisterd de laatste paar dagen en het blijft een geweldig staaltje zwarte kunst Ik zie je daar wel ja (ben te herkennen aan een Orcustus shirt) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik neem wel bier mee, heb hier nog een 6-pack halve liters staan. |
|
Straks ook maar eens de trein nemen in Nijmegen |
|
Endstille was tof! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Karnivoor/Je Moeder heeft genoten van het aarschje van Malagthot. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ben je er zo'n een |
|
quote:Ik niet: Jaap! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Zal een keer niet zo zijn, maar iskariot heeft niet zo genoten van malagthoth aarschje, maar des te meer van het bier/bandjes |
|
Was gaaf ja! |
|
was erg goede muziek maar vooral erg gezellig |
|
Endstille heb ik niet echt gevolgd, maar de rest was vet en Koldbrann vrijwel briljant! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
verloren vond ik heerschen !! Koldbrann viel me ook erg mee, en Enstille heb ik niet alles van mee gekregen maar was wel ok al met al een geslaagd BM middagje in GVH I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Endstille was geniaal. Jammer van de onterechte arrogantie van Verloren. Endstille was geniaal. Fluisterwoud ook zoals altijd. Endstille was geniaal. Schel |
|
quote:die arrogantie was geweldige show van verloren ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
verloren is gewoon een geniale band... klaar.. zijn er toevballig nog foto's gemaakt? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Was iets later binnen dus heb helaas van Verloren maar een klein beetje gezien. Klonk wel erg goed. Ben benieuwd naar meer materiaal Fluisterwoud vond ik in het begin erg gaaf maar na het einde toe begon het iets te lang te duren. Moet wel eerlijk zeggen dat dat aan mijzelf lag want ik was erg vermoeid. Koldbrann vond ik ook erg gaaf, jammer dat de tweede gitarist niet mee was waardoor de setlist is ingekort. Endstille alleen het begin van gezien. Klonk zeer overtuigend, maar was te vermoeid om te blijven. Ben dus na 10 minuten Endstille al naar huis gegaan. Al met al toch een geslaage avond Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hub is wel altijd moe heb ik door ouwe knar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat begint idd op te vallen spelfout weggehaald... |
|
Hahaha, erg is dat hè. Voel me soms echt een ouwe knar haha. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
gvd balen da'k hier niet bij was... voelde me kut helaas... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |