|
Auteur: |
|
|
Molenrock Indoor 2004 Azijnfabriek, Roermond zaterdag 13 november start: 19.00 prijs: 4 euro CONCUBINE DESENSITISED DWARSLIGGER KAREEMINEEL GEMINI BIRTHMARK |
|
jip... feesje bouwen... |
|
nope, zaterdag naar Europe |
|
ik ben benieuwd naar concubine met invaldrummer |
|
RAGGE!! |
|
Was ook wel benieuwd naar Gemini... maar heb een lekkere bak Erdinger thuis staan die ik op ga zuipen Dus suc6 en de volgende keer beter [Dit bericht is gewijzigd door Triple-Dan op 13-11-2004 18:12] |
|
Hoe was het daar in de Aek? Was pas om kwart voor drie thuis vanuit Arnhem, had dus geen zin meer om nog naar binnen te komen daar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb het zitten overwegen, maar viel rond 21:00 op de bank in slaap (ik wordt oud geloof ik...). |
|
ik was er geweesT: birthmark: superbruut, wat een vooruitgang. van nu metal bandje van 15 jarige tot een 18-jarige 'volwassen' metalcore act gemini: erg goede band, niet geheel mijn stel. wel erg vette covers. dwarsligger: wel leuk, maar teveel van het goede. 20 min was genoeg geweest. wel leuk om een lomp lid te zien rappen, brede muzieksmaak. desensitised: bruut en energiek... ook erg catchy en een drummer die de snare raakt bij de blast stukken. concubine: vet, alleen jammer dat ze met invaldrummer werken. die de hele tijd moet rekenen en opletten, waardoor het wat saaier werd. |
|
quote: Hehe was maar een -tje komen drinken manne ! |
|
quote: JAHHAAAA!!!! RAGGE!! |
|
quote:Dat zei je een paar posts geleden ook al... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: ja dat klopt maar dat was VOOR t optreden. en de 2e keer was NA t optreden.als reactie op der Tammi... |
Index / Concerten |