![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Molenrock Indoor 2004 Azijnfabriek, Roermond zaterdag 13 november start: 19.00 prijs: 4 euro CONCUBINE DESENSITISED DWARSLIGGER KAREEMINEEL GEMINI BIRTHMARK ![]() |
|
jip... feesje bouwen... ![]() |
|
nope, zaterdag naar Europe ![]() ![]() |
|
ik ben benieuwd naar concubine met invaldrummer ![]() |
|
RAGGE!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Was ook wel benieuwd naar Gemini... maar heb een lekkere bak Erdinger thuis staan die ik op ga zuipen ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Triple-Dan op 13-11-2004 18:12] ![]() |
|
Hoe was het daar in de Aek? Was pas om kwart voor drie thuis vanuit Arnhem, had dus geen zin meer om nog naar binnen te komen daar ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Ik heb het zitten overwegen, maar viel rond 21:00 op de bank in slaap (ik wordt oud geloof ik...). ![]() |
|
ik was er geweesT: birthmark: superbruut, wat een vooruitgang. van nu metal bandje van 15 jarige tot een 18-jarige 'volwassen' metalcore act gemini: erg goede band, niet geheel mijn stel. wel erg vette covers. dwarsligger: wel leuk, maar teveel van het goede. 20 min was genoeg geweest. wel leuk om een lomp lid te zien rappen, brede muzieksmaak. desensitised: bruut en energiek... ook erg catchy en een drummer die de snare raakt bij de blast stukken. concubine: vet, alleen jammer dat ze met invaldrummer werken. die de hele tijd moet rekenen en opletten, waardoor het wat saaier werd. ![]() |
|
quote: Hehe was maar een ![]() ![]() ![]() |
|
quote: JAHHAAAA!!!! RAGGE!! ![]() ![]() |
|
quote:Dat zei je een paar posts geleden ook al... ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: ja dat klopt maar dat was VOOR t optreden. en de 2e keer was NA t optreden.als reactie op der Tammi... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |