|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag 24 December: Noordschok Preparty: Frisian Metal Night Met: Autumn : Gothic Metal Mother of Sin : Prog. Metal Intestterror : Death Metal Temple of Eternity : Thrash/Death Metal Devoted to Hate : Hardcore Thrash Aanvang: 20:30 Entree: 7 Euro. In De Gloppe te Leeuwarden [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 15-12-2004 21:24] |
|
Niet veel Friezen hier, of wel? |
|
hehe, en waar word dit spektakel gehouden?(gloppe,mukkes,schaaf) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Zeker aanwezig. Vooral effe voor Mother of Sin spelfout weggehaald... |
|
Autuwmn, wauw, iK bEn aAnWésUg!!!! Emiel, wat was ook alweer die smehrkant? |
|
quote: Van links naar rechts |
|
quote: Mooi dom, in de Gloppe dus. Al even ge-edit. |
|
quote: ok. |
|
Devoted to hate, vet! entree zal wel aardig hoog zijn zeker? |
|
*kuch eerste post mischien Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Entree is MAAR 7 euro. Eigenlijk te laag, maar ja Liwwadders zijn verwend. |
|
|
|
och heden hum oek weer? was dr trouwens niet dezelfde avond iets in de mukkes of....? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Tja, Bezetan is uit elkaar dus een vervanger moest er gevonden worden. Het idee dat er eigenlijk alleen bands moesten komen die er niet altijd staan, tja maar even door de vingers kijken. [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 15-12-2004 21:26] |
|
Vast wel aanwezig.. Will there ever be a better icon than myself? |
|
jammer... No meat is sweater |
|
In Friesland? Neuh, daar ga ik niet heen, die mensen hebben totaal geen humor. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hehe kneusje, ga lekker zwemmen ofzo. Will there ever be a better icon than myself? |
|
quote: nee.. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1571463/1#1585413 [Dit bericht is gewijzigd door Noordkabaal op 21-12-2004 7:40] choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
Petjes en kort haar festijn. Mooi man. |
|
De line-up in mukkes is stukken beter, maar ik denk niet dat ik er vrijdag ben. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Als je van Petjes Metal houd, tja dan wel... |
|
De selectieronden zijn geweest! Vrijdagavond in de Gloppe worden alle bands bekend gemaakt die op Noordschok en de preview avonden zullen spelen. |
|
Geslaagd avondje! spelfout weggehaald... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |