|
Auteur: |
|
|
zie je die "zoeken" functie niet? Suck my piss |
|
erg tijdloos topic ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wannebe-mod. |
|
quote: wannabe jenje ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik vind er geen topic over hoor, als jullie het topic kunnen vinden gelieve de link hier te zetten. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=341273&page=2 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Mja, is over de band zelf en niet over het concert Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
dat topic ging eigenlijk ook over het concert in de melkweg Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
gezeik hier altijd over topics die al dan niet bestaan ik was in utrecht geluid was erg goed (vond ik). ook voor de voorprog bands. Invalgitarist stond een beetje zacht. Drummer op een mega sober drumstel, maar erg strak en met wat leuke jazzy invloeden. verder een show zoals je van D.E.P. mag verwachten met al het tegen-de-muren-en-op-de-speakerkasten-gespring. |
|
Nouja, als je het topic niet boeiend vind, post je toch gewoon niet? Geluid in de Melkweg was ook goed, helaas kon ik de drummer niet zien, maar verder was het errug goed! Kort maar krachtig... |
|
quote: Wat ik bedoelde was nou juist... Wat maakt het uit dat er ook een ander topic is dat over Dillinger gaat. Op ZM onstaat dan gelijk de discussie: had die post niet beter in dat andere topic geplaatst kunnen worden en is dit topic misschien overbodig?? Who cares. gewoon posten dus |
|
quote: kort ja. krap een uurtje denk ik. Zonder aankondiging gewoon stoppen met spelen (in utrecht dan). Aan de andere kant: die onvoorspelbaarheid past ook wel weer perfect bij de band Dillinger |
|
quote: Dat bedoelde ik ook. In de Melkweg wel min of meer met aankondiging, maarja, had wel gerekend op een toegift, omdat het zo kort was. Maar schijnt dat ze het vaker zo doen. Anyway, volgende keer ben ik er weer! |
|
in de melkweg moesten ze eerder stoppen, omdat er daarna een of andere dance-avond stond gepland. vrij snel daarna werd iedereen al uit de zaal weggestuurd. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Heb geen dillinger gezien.. Wel caliban, god forbid en MACHINE HEAD Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
Machine head was echt geweldig, vooral hun nieuwe nummer proost! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: beste nummer van de avond Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
Gelukkig speelde ze em 2 keer. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ik hoop dat dit nummer nogwel uitgebracht word Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote:Ik ga kijken of we het met mijn band kunnen coveren. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ja, en dan eerder uitbrengen dan MH zelf! Dat zou stoer zijn. This is Zodiac speaking... |
|
Je hebt het nummer toch wel gehoord he? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Index / Concerten |