IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Nordstorm Productions CD-sale (alle 5 euro)
Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 13-11-2004 18:11 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

@mods: vanwege de grote lijst, een apart topic. Wees aub zo vriendelijk om deze een paar dagen open te laten.

Vanwege het feit dat ik (tijdelijk) stop met de mailorder (niet met het label), verkoop ik de resterende voorraad. Allen kosten 5 euro p/s, excl. verzending.
Ik zal alle mail op maandag beantwoorden, vanwege het feit dat ik thuis geen internet heb.

(achter de titel het aantal op voorraad
zijnde van deze titel)

Amestigon/Hellbound - split CD (4)
Armagedda - The final war approaching CD (5)
Azaghal - Kyy MCD (7)
Black Funeral - Belial arisen CD (6)
Black Rain - Bez Ohne CD (5)
Flagellator - Channeling the acheron CD (1)
Grabnebelfursten / Von schemern og trugbildern CD (4)
Ildjarn - Nocturnal Visions MCD (1)
Mayhem - Mediolanum capta est CD (3)
Morthond - Path's of desolation CD (5)
Mustan Kuun Lapset - Suruntuoja CD (2)
Nazgul - When the wolves return.. CD (3)
Orkus - The gate MCD (3)
Perished - Kark CD (4)
Realm of Carnivora - Verised Relvad CD (2)
Sun of the Sleepless - Poems to the wrethces heart CD (3)
Uhrilehto - Vitutus Millenium CD (3)
Urfaust - Geist ist Teufel CD
VA - Primitive Finland CD (1)
Warlust - Trench War CD (4)
Zarathustra - Perpetual Black Force (3)
Zavorash - In odium veritas CD (3)

Mailen naar sander at nordstorm-productions.com

[Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 20-11-2004 22:18]

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Moordenaar
Usericon van Moordenaar
Posted 13-11-2004 18:24 by Moordenaar Wijzig reactieProfiel van MoordenaarQuote dit bericht

Menhir - Thuringia CD (2)
Menhir - Buchonia MCD (1)
Nachtfalke - Land of frost CD (4)

Deze graag
mail verstuurd

Laat Het Heidens Vuur Nimmer Doven

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 13-11-2004 18:48 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Ildjarn - 1992-1995 CD (1)
Ildjarn/Nidhogg - CD (1)

mijnnnn

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 13-11-2004 19:14 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Ik zie wel iets wat ik wil hebben ja. Ik zal van de week wel contact met je opnemen.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 13-11-2004 19:33 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Xasthur en Urfaust

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 13-11-2004 19:43 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

mail..

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 13-11-2004 21:04 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

Nog meer mail..

Penumbra hoards ye, God of revulsion

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 15-11-2004 12:26 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Alle mail beantwoord en lijst bijgewerkt.

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 15-11-2004 12:51 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Jammer dat je stopt (ook al is het slechts tijdelijk)!
En helaas heb ik geen geld om je van wat materiaal af te helpen.

Op je knie en pijp voor genade!

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 15-11-2004 18:12 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2004 12:26 schreef Gangrad het volgende:
Alle mail beantwoord en lijst bijgewerkt.

Kan ik er vanuit gaan dat als ik geen mail heb ontvangen dat alles voor mijn neus weg is gekaapt?? Ik heb toch redelijk rap geantwoord.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 15-11-2004 20:16 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Ik ga voor de Mayhem, Blodulv, Vargsang en Graven!

Jullie zijn allemaal negers!

spectre
Usericon van spectre
Posted 15-11-2004 20:24 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

mail voor sander

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-11-2004 20:32 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Mail.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-11-2004 0:07 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Volgens mij ben je vergeten die Weakling uit je lijst te halen, Sander. Ik dacht tenminste dat je er maar 1 had en die is inmiddels betaald, hehe.

spectre
Usericon van spectre
Posted 17-11-2004 13:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

sander mail even terug

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-11-2004 13:10 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 17 november 2004 13:09 schreef spectre het volgende:
sander mail even terug

quote:
Ik zal alle mail op maandag beantwoorden, vanwege het feit dat ik thuis geen internet heb.

spectre
Usericon van spectre
Posted 17-11-2004 13:41 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

je hebt gelijk... ik dacht maandag is een werkdag en hij heeft vast internet op het werk, dus andere dagen gelden ook. Maar misschien alleen maandag, wacht wel af

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 18-11-2004 10:02 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2004 13:41 schreef spectre het volgende:
je hebt gelijk... ik dacht maandag is een werkdag en hij heeft vast internet op het werk, dus andere dagen gelden ook. Maar misschien alleen maandag, wacht wel af

Ik werk niet Nee, ik ben 3 dagen per week op de universiteit om mail te beantwoorden. Ieders mail is beantwoord overigens. Iedereen die zo snugger was om zijn adres al vast te sturen: die pakjes gaan vandaag weg. Iedereen die dat niet deed moet wachten tot maandag.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-11-2004 16:30 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 10:02 schreef Gangrad het volgende:
Ik werk niet Nee, ik ben 3 dagen per week op de universiteit om mail te beantwoorden. Ieders mail is beantwoord overigens. Iedereen die zo snugger was om zijn adres al vast te sturen: die pakjes gaan vandaag weg. Iedereen die dat niet deed moet wachten tot maandag.

Mooi, ik stuur je dat nog even na (is eerlijk, ik was jouw gegevens ook kwijt). Ik heb nu je rek. nummer, maar KAN IEMAND ME VERTELLEN BIJ WELKE BANK GANGRAD IS? Voor een kostenloze internat. overchrijving moet ik namelijk de BIC code hebben. IBAN berekenen is niks, maar die BIC hé.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Pred
Usericon van Pred
Posted 19-11-2004 20:41 by Pred Wijzig reactieProfiel van PredQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2004 16:30 schreef Gunman het volgende:
Mooi, ik stuur je dat nog even na (is eerlijk, ik was jouw gegevens ook kwijt). Ik heb nu je rek. nummer, maar KAN IEMAND ME VERTELLEN BIJ WELKE BANK GANGRAD IS? Voor een kostenloze internat. overchrijving moet ik namelijk de BIC code hebben. IBAN berekenen is niks, maar die BIC hé.

hehe ik heb hetzelfde probleem maar hij heeft ook nog niet teruggemaild
hoe bereken je IBAN dan ?

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-11-2004 20:45 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2004 20:41 schreef Pred het volgende:
hehe ik heb hetzelfde probleem maar hij heeft ook nog niet teruggemaild
hoe bereken je IBAN dan ?

Terugmailen doet hij maandag: even lezen hé.

In ieder geval:
http://www.ibannl.org/frame.html

Maar opgelet want de bijhorende BIC staat blijkbara niet vast, ik heb eesn # opties getest op mijn pc-banking (template voor het uitvoeren) en die neemt ze allemaal aan

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

spectre
Usericon van spectre
Posted 20-11-2004 17:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

zo adres en dollars zijn op de post, ik wacht het af.

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 20-11-2004 22:18 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Lijst bijgewerkt

spectre
Usericon van spectre
Posted 23-11-2004 14:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

mooi, ik heb het binnen! gaaf album

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com