|
Auteur: |
|
|
Menhir - Thuringia CD (2) Menhir - Buchonia MCD (1) Nachtfalke - Land of frost CD (4) Deze graag mail verstuurd Laat Het Heidens Vuur Nimmer Doven |
|
Ildjarn - 1992-1995 CD (1) Ildjarn/Nidhogg - CD (1) mijnnnn Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ik zie wel iets wat ik wil hebben ja. Ik zal van de week wel contact met je opnemen. |
|
Xasthur en Urfaust |
|
mail.. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Nog meer mail.. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
Alle mail beantwoord en lijst bijgewerkt. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Jammer dat je stopt (ook al is het slechts tijdelijk)! En helaas heb ik geen geld om je van wat materiaal af te helpen. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Kan ik er vanuit gaan dat als ik geen mail heb ontvangen dat alles voor mijn neus weg is gekaapt?? Ik heb toch redelijk rap geantwoord. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik ga voor de Mayhem, Blodulv, Vargsang en Graven! Jullie zijn allemaal negers! |
|
mail voor sander Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mail. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Volgens mij ben je vergeten die Weakling uit je lijst te halen, Sander. Ik dacht tenminste dat je er maar 1 had en die is inmiddels betaald, hehe. |
|
sander mail even terug Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: quote: |
|
je hebt gelijk... ik dacht maandag is een werkdag en hij heeft vast internet op het werk, dus andere dagen gelden ook. Maar misschien alleen maandag, wacht wel af Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik werk niet Nee, ik ben 3 dagen per week op de universiteit om mail te beantwoorden. Ieders mail is beantwoord overigens. Iedereen die zo snugger was om zijn adres al vast te sturen: die pakjes gaan vandaag weg. Iedereen die dat niet deed moet wachten tot maandag. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Mooi, ik stuur je dat nog even na (is eerlijk, ik was jouw gegevens ook kwijt). Ik heb nu je rek. nummer, maar KAN IEMAND ME VERTELLEN BIJ WELKE BANK GANGRAD IS? Voor een kostenloze internat. overchrijving moet ik namelijk de BIC code hebben. IBAN berekenen is niks, maar die BIC hé. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: hehe ik heb hetzelfde probleem maar hij heeft ook nog niet teruggemaild hoe bereken je IBAN dan ? |
|
quote: Terugmailen doet hij maandag: even lezen hé. In ieder geval: http://www.ibannl.org/frame.html Maar opgelet want de bijhorende BIC staat blijkbara niet vast, ik heb eesn # opties getest op mijn pc-banking (template voor het uitvoeren) en die neemt ze allemaal aan I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
zo adres en dollars zijn op de post, ik wacht het af. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Lijst bijgewerkt Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
mooi, ik heb het binnen! gaaf album Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Index / Heavy Metal |