|
Auteur: |
|
|
"niet naar toe" is de regel die voor mij opgaat. ik zit dan in arnhem |
|
Mwah, misschien. Hangt ervan af of ik thuis of in apeldoorn zit. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:Nu wordt het aantrekkelijk om in Apeldoorn te blijven. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
kun jij ooit es WEL normaal doen? |
|
He jammer, dan heb ik net mijn Jinglehell-party gepland voor de collegae van het e-zine... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Was weer gaaf Officium Triste speelde weer lekker (zoals ika l verwacht had) De eerste 2 bands konden me niet echt boeien. God Dethroned... tja... niet mijn band. Maar wel weer een geweldig optreden! erg gezellig! ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Was erg gezellig en de halve liters smaakten erg goed! God Dethroned was erg gaaf en Henri droeg ook nog ons shirt! Dus al met al een heavy avondje, beter dan de hele avond voor de kerstboom zitten. see you at occultfest! |
Index / Concerten |