![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Die nieuwe, White Silence, is toch wel erg fraai geworden. Stuk bruter dan hetgeen ik in het verleden van ze gehoord heb. ![]() |
|
Wordt tijd dat ik dat ding neer ga halen! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Heel erg gaaf! Ik had het eigenlijk niet meer verwacht van ze, maar die nieuwe is misschien nog wel toffer dan 'Jupiter'... ![]() |
|
sja...maar daar komen ze nooit meer aan ![]() ![]() |
|
White Silence klinkt echt vet. Het duurt wel nog even eer ik de plaat volledig door heb, maar ik vind het nu al heersen. Lekker eigenzinnig. Zonde dat ik echt nog nooit van deze band gehoord had... ![]() |
|
ik ben nu de myspace eens aan het beluisteren... klinkt erg nice! afgaande op de meeste posts ga ik maar met Jupiter starten denk ik, tenzij het aan te raden is om te beginnen met een ander album? [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 12-08-2011 0:03] ![]() |
|
Jupiter ja, absoluut! In the Stream of Commerce ![]() Ik had trouwens totaal niet verwacht dat Cave In ooit nog zo donker uit de hoek zou komen als op White Silence. Erg tof! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: True That Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
En de nieuwe, White Silence, is toch best gaaf ![]() Wat meer metal, up-tempo en intens, denk ik. No dogs, no masters. ![]() |
|
Eerdere werk wisselt nogal van stijl. Perfect Pitch Black vind ik ook een fijne plaat, maar met Antenna en Jupiter kon ik niet zoveel, is veel meer rock. Albums daarvoor heb ik nooit gehoord. ![]() |
|
Hmm, dat White Silence zint me wel, klinkt erg lekker! Ga die Saturn ook wel eens checken denk ik, heb me laten wijsmaken dat dat meer progrock zou zijn... ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |