|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Beetje jammer dat 't zo'n pleuris eind weg is. Had Devious en INRI sowieso wel weer 's willen zien, toch maar wachten tot ze weer in Twente (e.o.) spelen. (Dat zou toch niet zo lang moeten duren ). ..."Hate can only create more hate"... |
|
Lijkt me een leuk feestje [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 18-11-2004 19:14] |
|
Volgens mij komt er nog een band bij. |
|
Misschien ben ik daarbij.... |
|
Mortuary I.O.D. is trouwens de laatste band die er bij komt, net bevestigd. |
|
Karnivoor gaat optreden? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Schema: AANVANG: 14.30 UUR 1. 15.00-15.40 IMBOLC 2. 16.00-16.40 MORTUARY 3. 17.00-17.40 DEVIOUS 4. 18.00-18.40 MASSIVE ASSAULT 5. 19.00-19.40 CAEDERE 6. 20.00-20.40 BRUTUS 7. 21.00-21.40 VIRULANT 8. 22.00-23.00 INRI (HEADLINER) 9. 23.20-00.00 BLOEDBEF 10 00.20-01.00 JE MOEDER Ik ga er wel heen, al is het maar omdat het dichtbij is. Lijkt me wel gaaf. |
|
kut dat imbolc zo vroeg speelt!!! Maar schema is verder gunstig voor mij aangezien ik er pas om 19.00 kan zijn. Misschien al om 18.00 als ik mijn baas lief aankijk. |
|
Leuk lijstje bands. Kan er niet bij zin, omdat het zover weg is. En Je Moeder? Grappige bandnaam... |
|
quote: Mmm, u heeft hengelo gemist.. Maar we spelen binnenkort vast nog wel een keer in da hood/buurt (in de stam ofzo) |
|
|
|
quote: Ja, klopt. Helaas heb ik dat optreden gemist! Nog sterker; ik heb Devious helemaal nog niet gezien met jou als zanger! Optreden in de Stam zou beter zijn, flinke pot metal en amsterdammers gevuld met Grolsch Als 't zover is doen we samen een biertje . ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Deal! |
|
*schop* |
|
quote: *schop* NB: levert mij zeker wel een gratis toegangskaartje op hè DEP? |
|
Hee Iefert! Je kon toch niet komen of heb je me nu voor de gek gehouden *grrr* |
|
quote: jou zou ik niet voor de gek durven houden D.E.P. |
|
Dan is het goed, manneke |
|
quote: *kijkt schijnheilig* |
|
Brekken Zoaterdag! Zeg jullie zijn toch niet te zuinig met bier he! met een beetje geluk hoef ik dat pokke eind zelf niet te rijden! Proost!!! |
|
Uiteraard is er genoeg bierrrrrrr Als jullie je best doen :p anders wordt het kraanwater |
|
"en het volgende nummer gaat over een wervelstooorm..." voor iedereen die Virulent destijds in de dB's heeft gezien. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
hehehehehe |
|
Zometeen die kant maar eens even op. |
|
daniël mept me kapot als ik niet op kom dagen... ach, ik zie ze binnenkort wel weer. laat even weten hoe het was, 'aight? www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |