IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Saxon Podium Hardenberg 18 maart 2005 Volgende pagina
MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 19-11-2004 10:24 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Van de site van het podium:

SAXON (enige show in Nederland)
Met SAXON in huis zet Podium zich in de derde maand van 2005 zeer nadrukkelijk op de heay-metalkaart van Nederland. Het is de enige show in Nederland dus wees er op tijd bij... bij de voorverkoop.

Saxon is met frontman Biff nog steeds een op en top Britse band en dat gaan we op 18 maart 2005 meemaken.

Later meer info over de supportact. De voorverkoop gaat van start op 10 november aanstaande.

Op de foto de line-up met v.l.n.r.: Doug Scarratt, Jörg Michael, Biff Byford, Paul Quinn, Nibbs Carter

Zaal open:
Aanvang:
Voorverkoop:
Prijs: 20:0
21:0
voorverkoop
€25

Supergaaaf!!!!

Kankerlul

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 19-11-2004 10:26 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Onder voorwaarde dat ik geen ander festival/concert heb waar ik moet werken ben ik aanwezig

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 19-11-2004 10:26 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

Ligt eraan wat de rest doet, hehe.
Vorige keer was super!

zzz

MetalgirlOphelia
Botmongool
Posted 19-11-2004 10:41 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2004 10:26 schreef testement het volgende:
Ligt eraan wat de rest doet, hehe.
Vorige keer was super!

Ik heb zelf nog geen kaartje, maar ik ga er denk ik wel heen!

Kankerlul

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 19-11-2004 10:41 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

goeie zaak

zzz

MetalgirlOphelia
Botmongool
Posted 19-11-2004 10:46 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Nu ben ik dus toch wel enorm benieuwd wie die support zal zijn!

Kankerlul

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 19-11-2004 10:47 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

Hopelijk Circle II Circle ofzo

zzz

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 19-11-2004 10:51 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 19 november 2004 10:47 schreef testement het volgende:
Hopelijk Circle II Circle ofzo

En dionysus!!

Hehe, maar wel weer present als het tuig gaat, Saxon blijft leuk, ondanks dat de teller al op 6 staat ofzo inmiddels.

Life doesn't get much better than this!

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 19-11-2004 10:52 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

Jammer dat het zover weg was
Het overnachten onder een afdakje in hardenberg vorige keer was in ieder geval de moeite! haha!

zzz

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 19-11-2004 10:52 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Haha, het slapen in mijn bed toen ook 23

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 19-11-2004 10:53 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

hehe bastaard!

zzz

MetalgirlOphelia
Botmongool
Posted 19-11-2004 10:56 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Als ik ga zou dat voor mij de eerste keer zijn, en ik heb er reteveel zin in want saxon is echt gaaf

Kankerlul

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 19-11-2004 10:57 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

vrouw met smaak

zzz

MetalgirlOphelia
Botmongool
Posted 19-11-2004 11:01 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Maar wat denken jullie van de support, enig idee? Ik weet wel dat ze de lionheart tour doen op dit moment, maar voor zover ik weet is die zonder support.

Kankerlul

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 19-11-2004 11:03 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Fuck die support, liever gewoon meer Saxon. In hardenberg begin dit jaar ook twee zieltergende kutbands. Ik wil gewoon 2/2,5 uur lang klassiekers horen.

MetalgirlOphelia
Botmongool
Posted 19-11-2004 11:05 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2004 11:03 schreef H-K het volgende:
Fuck die support, liever gewoon meer Saxon. In hardenberg begin dit jaar ook twee zieltergende kutbands. Ik wil gewoon 2/2,5 uur lang klassiekers horen.

Daarom vroeg ik het dus ook. Het is meestal zo dat de supportacts zwaar bagger zijn. Ik vind dat altijd uitermate vervelend aangezien de meesten ook anderhalf uur spelen in het voorprogramma oid en je dan moe op een kruk zit te wachten tot de knaller komt. Wat mij betreft mochten ze wel alleen spelen. Tenzij het een goed band is

Kankerlul

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 19-11-2004 11:07 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Naja, er zijn zat concerten geweest waar ik voor een van de voorprogramma's kwam. Saxon in de 013 had ook best gave voorprogramma's, maar in Hardenberg vorig jaar was het vrij kut.

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 19-11-2004 11:09 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

op zich mogen ze best een show a la wacken'04 neerzetten

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

MetalgirlOphelia
Botmongool
Posted 19-11-2004 11:11 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2004 11:07 schreef H-K het volgende:
Naja, er zijn zat concerten geweest waar ik voor een van de voorprogramma's kwam. Saxon in de 013 had ook best gave voorprogramma's, maar in Hardenberg vorig jaar was het vrij kut.

Hmm ik ben iig wel heel benieuwd. Ik weet nog dat ik naar Rhapsody ben gegaan En die voorprogramma's echt fucking goed waren. Angeldust etc. Die homo's in die leren broekjes en zwaardjes vond ik echt om te kotsen

Kankerlul

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 19-11-2004 11:14 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Naja, we zullen zien. Het is zowieso nog veuls tever weg, ik weet niet eens wat ik morgen ga doen, laat staan over 5 maanden
Laat ze Accelerate maar in het voorprogramma zetten, past er muzikaal wel bij en komt hier uit de omgeving.

MetalgirlOphelia
Botmongool
Posted 19-11-2004 11:16 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Het is idd nog ver weg, maar des te gaver om naar uit te kijken Overigens wel een teringeind weg voor ons, maar je moet er wat voor over hebben

Kankerlul

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 19-11-2004 11:17 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

meerijden vanaf utrecht ongeveer is niet zo'n probleem. (max 3 personen)

MetalgirlOphelia
Botmongool
Posted 19-11-2004 11:18 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2004 11:17 schreef Metallica-Freak het volgende:
meerijden vanaf utrecht ongeveer is niet zo'n probleem. (max 3 personen)

We gaan gelukkig zelf ook met de auto dus dat maakt niet zoveel uit Moeten vanuit Den Haag komen, ik heb geen idee hoe ver het rijden is, maar weet wel dat je er met de trein dik 2 en half uur over doet ofzo?

Kankerlul

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 19-11-2004 11:20 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Met de trein wil ik het ook niet weten, ga veel liever met de auto
Vanuit Den Haag zal het ruim 2uur rijden zijn, moet er zelf ook vandaan komen.

MetalgirlOphelia
Botmongool
Posted 19-11-2004 11:20 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

grappig !

Kankerlul

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 19-11-2004 11:55 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Heersch! Ik zie tegen die tijd wel of ik ga of niet, maar ik denk het uiteindelijk wel. Vorige keer was erg gaaf, had alleen een beetje veel bier op Circle II Circle vond ik trouwens ook cool toen.

Maar goed, klinkt als een leuk optreden in ieder geval 8)

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com