|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe, ja dat is heel vaag, als ik hier in Enschede slaap slaap ik richting het Zuiden, in ommen altijd naar het westen, maar ik wordt altijd helemaal gedesorienteerd wakker, als ik de dag daarvoor een andere richting op heb geslapen |
|
gelukkig lig ik stil dus ik slaap niet echt in een richting |
|
quote:Dat is heel raar maar wel herkenbaar. Ik heb mijn bed ooit ook eens in de andere hoek van de kamer gezet, met als resultaat dat ik 's-nachts geen oog dicht deed. Na een aantal weken heb ik het weer teruggezet. No regrets and no remorse... |
|
quote: ehm ... ja tis ook niet zo dat mn bed 's ochtends opeens een kwartslag gedraait is of zow *grin* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
als je in een richting slaapt, ga je dan ook die kant op? |
|
't is bullshit natuurlijk maar euh... FENG SHUI!!! |
|
|
|
quote:ehm, nee, om eerlijk te zijn *ja ik weet dat niemand dit van me gewend is* bedoelde ik dit verhaal serieus Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Feng Shui is het chinese geloof dat bepaalde richtinen en gebruiken en hoe je dingen plaatst invloed heeft op positieve en negatiefe energie stromen... |
|
ok, nu snap ik wat je bedoelt |
|
Aha ! dus ik heb waarschijnlijk gewoon mn bed in een positieve energie stroom gezet ! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ik heb een boek gelezen over Feng Shui. (Spreek uit als Foeng Sjee). Er zitten wel grappige dingen in zoals de beste opstelling van een (slaap)kamer m.b.t. bed, werktafel e.d. Maar toch, het blijft schinees en dat maakt het voor mij een stuk minder. Het is zo ver van je bed zeg maar *grijns*. |
|
quote: Misschien lopen er aardstralen door je kamer, en omdat je het bed nu hebt gedraaid heb je daar nu geen last meer van. the only pleasure is pain |
|
Misschien lig je nu rechter op het aardmagnetisch veld...het schijnt dat je het beste in de noord-zuid richting kan slapen... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Oei, dan slaap ik helemaal dwars... Maar slaap wel goed verder gelukkig... |
|
haha interesant. draai je bed weer es...in positie het eerst was. slaap je nu weer nie goe? wel een cool idee...kga es een survey doen over zoiets..gnagna ikke kan GELUKKIG overal en in allerlij rare posities slapen....lol ... YOGA moet vaker YOGA doen *it improves sex life* " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
Ga anders eens onder je bed liggen |
|
Mijn bed heeft ook al een aantal verschillende posities gehad in deze kamer. En ik moet zeggen dat ik nu de op een na fijnste positie heb. Eh. |
|
Ik heb wel altijd een vaste slaaphouding. Gedeeltelijk op m'n rug en gedeeltelijk op me zij (schuin dus) en dan afwijking naar rechts waarbij de muur links van mij moet zitten Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Ik slaap altijd op mijn buik, en dat schijnt de slechtste slaaphouding te zijn. Mocht ik op mijn rug in slaap vallen dan krijg ik geheid een nachtmerrie, echt vaag. the only pleasure is pain |
|
hehe als ik niet lekker lig kan ik door een 2 persoonsbed heen draaien zoveel ik wil of duw ik m'n vriendin tegen de muur (3 n8en / week samen) en heb ik ook weer alkle ruimte |
|
Ik heb eigenlijk altijd al slaap problemen gehad. En we zijn verhuisd naar een ander huis waar mijn kamer staat ingericht op feng shui, (me ma gedaan)en ik slaap al iets beter |
|
Als ik niet kan slapen zeg ik altijd tegen mezelf dat ik moet gaan slapen. Help soms. Of je ligt de hele nacht wakker... |
|
quote: Zware maatregelen? Ik heb haast nooit slaapproblemen, maar als ik ze heb ga ik meestal ff wat leze, dan wordt ik moe en ga kan ik wel slape |
|
kheb bijna nooit last van slaapproblemen aangezien ik me toch wel moe genoeg maak |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |