|
Auteur: |
|
|
Klinkt met dat salaris niet echt aantrekkelijk denk ik. Mensen met die kennis kunnen m.i. echt meer verdienen.. |
|
quote: zonder werkervaring of papieren niet.bij een interne helpdesk van een bedrijf mischien wel maar vergeet die ov niet die kost een slordige 300 euro per maand is geen enkel bedrijf die dat doet Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: Daar zit wat in idd. Succes iig |
|
Thnx Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: Ach .. dat zal in de praktijk wel meevallen hoor, mijn bedrijf betaald mij ook zo'n 300 euro reiskosten per maand (18 cent per kilometer, met een max van 40 km, dus heen en terug = 80 x 0,18 euro per dag = 312 euro per jaar) , als ik dan liever een OV heb voor hetzelfde geld waarom zou mijn baas daar dan een probleem van maken? |
|
Desalniettemin denk ik dat het wel een okée baan is.. immers iemand met die kennis die echt meer kan verdienen die zal dat ook wel doen, maar er zijn ook nog altijd een hele berg werkloze mensen die dit misschien heel aantrekkelijk vinden |
|
Mooie startfunctie idd .... Nog iemand op zoek naar een communicatie meteoroloog? |
|
ben ook met mijn hobby kennis binnengekomen tis een superinternationaal bedrijf en wat belangrijk tenminste voor mij was dan kom lekker in je gewone kloffie lopen allemaal zeer kleurijke types rond Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
Zou ook graag van mijn hobby (zm-werk wat ik nu doe) mijn baan maken, maar daar zijn niet veel banen in volgens mij ..) |
|
quote: er is iemand binnen mijn bedrijf wat dat dus mooi voorelkaar heeft gekregen .hij heeft een speciale status dus het kan Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: Joa, dat zou wel gigantisch vet zijn hehe spelfout weggehaald... |
|
quote: Je bedoeld dat slappe geouwehoer van je de hele dag. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:dat mag ook wel eens betaald worden ja |
|
quote: UPC? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: upc is geen call center Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: Maar UPC HEEFT een callcenter op Sloterdijk...net als KPN en een hele zooi andere clubs. Hoe heet het daar? Teleport of zo? [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 20-11-2004 21:49] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Klopt is teleport..maar somige bedrijven plaatsen hun helpdesk liever buiten hun eigen bedrijf dat noemen ze dan een call center 1 bedrijf herbergt meerdere helpdesken. Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: Outsourcen heet dat Ik werk bij een bedrijf dat callcenters huisvest voor bedrijven die outsourcen |
|
quote: LOL Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: En ik mag al die ellende dan beheren ook nog |
|
*kick* Dit is best een oude thread maar heeft iemand nog openstaande vacatures? |
|
|
|
quote: www.start.nl www.timing.nl www.tempo-team.nl www.manpower.nl www.monsterboard.nl en zo zijn er nog vele en vele andere sites waar wel wat opstaat. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Wordt Postbode!! ik chill hem altijd hard tijdens mijn loop! nog nooit zo fijn gewerkt "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Index / Algemeen |