IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : gevraagd/gezocht personeel
zarlack
Usericon van zarlack
Posted 20-11-2004 16:24 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

Weet niet of dit topic al bestaat, of dat het uberhaupt gewaardeert word!(anders slotje maar)

Zoekt iemand een fulltime baan in een call center amsterdam-sloterdijk:
Volgende profiel:
Minimaal 2 talig, het liefst meerdere talen.
Verstand van netwerken, routers(uit hobby of werkervaring)

Het werk zal bestaan uit het monitoren van zogenaamde frame relay netwerken , het 24/7
startsalaris: 1550 bruto, exclusief toeslag voor nacht en weekend diensten
Na 3 maanden kans op permanent contract, en een 24/7 ov kaart.
startdatum 1 december.

mail je cv door naar :zarlack@devourment.net
en ik zorg dat hij terecht komt bij de goeie afdeling

Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 20-11-2004 16:57 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Klinkt met dat salaris niet echt aantrekkelijk denk ik. Mensen met die kennis kunnen m.i. echt meer verdienen..

zarlack
Usericon van zarlack
Posted 20-11-2004 17:00 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 16:57 schreef Shredhead het volgende:
Klinkt met dat salaris niet echt aantrekkelijk denk ik. Mensen met die kennis kunnen m.i. echt meer verdienen..

zonder werkervaring of papieren niet.bij een interne helpdesk van een bedrijf mischien wel
maar vergeet die ov niet die kost een slordige 300 euro per maand is geen enkel bedrijf die dat doet

Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 20-11-2004 17:02 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 17:00 schreef zarlack het volgende:
zonder werkervaring of papieren niet.bij een interne helpdesk van een bedrijf mischien wel
maar vergeet die ov niet die kost een slordige 300 euro per maand is geen enkel bedrijf die dat doet

Daar zit wat in idd. Succes iig

zarlack
Usericon van zarlack
Posted 20-11-2004 17:04 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

Thnx

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-11-2004 17:07 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 17:00 schreef zarlack het volgende:

Ach .. dat zal in de praktijk wel meevallen hoor, mijn bedrijf betaald mij ook zo'n 300 euro reiskosten per maand (18 cent per kilometer, met een max van 40 km, dus heen en terug = 80 x 0,18 euro per dag = 312 euro per jaar) , als ik dan liever een OV heb voor hetzelfde geld waarom zou mijn baas daar dan een probleem van maken?

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-11-2004 17:08 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Desalniettemin denk ik dat het wel een okée baan is.. immers iemand met die kennis die echt meer kan verdienen die zal dat ook wel doen, maar er zijn ook nog altijd een hele berg werkloze mensen die dit misschien heel aantrekkelijk vinden

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2004 17:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mooie startfunctie idd ....

Nog iemand op zoek naar een communicatie meteoroloog?

zarlack
Usericon van zarlack
Posted 20-11-2004 17:15 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

ben ook met mijn hobby kennis binnengekomen tis een superinternationaal bedrijf en wat belangrijk tenminste voor mij was dan kom lekker in je gewone kloffie lopen allemaal zeer kleurijke types rond

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2004 17:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zou ook graag van mijn hobby (zm-werk wat ik nu doe) mijn baan maken, maar daar zijn niet veel banen in volgens mij ..)

zarlack
Usericon van zarlack
Posted 20-11-2004 17:55 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 17:23 schreef Jenje het volgende:
Zou ook graag van mijn hobby (zm-werk wat ik nu doe) mijn baan maken, maar daar zijn niet veel banen in volgens mij ..)

er is iemand binnen mijn bedrijf wat dat dus mooi voorelkaar heeft gekregen .hij heeft een speciale status dus het kan

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-11-2004 18:00 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:

Joa, dat zou wel gigantisch vet zijn hehe

spelfout weggehaald...

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 20-11-2004 18:55 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:

Je bedoeld dat slappe geouwehoer van je de hele dag.

Bazzio Attacks!!!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2004 18:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 18:55 schreef bazzio het volgende:
Je bedoeld dat slappe geouwehoer van je de hele dag.
dat mag ook wel eens betaald worden ja

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-11-2004 19:28 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 17:15 schreef zarlack het volgende:
ben ook met mijn hobby kennis binnengekomen tis een superinternationaal bedrijf en wat belangrijk tenminste voor mij was dan kom lekker in je gewone kloffie lopen allemaal zeer kleurijke types rond

UPC?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

zarlack
Usericon van zarlack
Posted 20-11-2004 21:26 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 19:28 schreef Chelman het volgende:
UPC?

upc is geen call center

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-11-2004 21:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 21:26 schreef zarlack het volgende:
upc is geen call center

Maar UPC HEEFT een callcenter op Sloterdijk...net als KPN en een hele zooi andere clubs. Hoe heet het daar? Teleport of zo?

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 20-11-2004 21:49]

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

zarlack
Usericon van zarlack
Posted 20-11-2004 22:19 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 21:47 schreef Chelman het volgende:
Maar UPC HEEFT een callcenter op Sloterdijk...net als KPN en een hele zooi andere clubs. Hoe heet het daar? Teleport of zo?

Klopt is teleport..maar somige bedrijven plaatsen hun helpdesk liever buiten hun eigen bedrijf dat noemen ze dan een call center 1 bedrijf herbergt meerdere helpdesken.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 21-11-2004 2:32 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 22:19 schreef zarlack het volgende:
Klopt is teleport..maar somige bedrijven plaatsen hun helpdesk liever buiten hun eigen bedrijf dat noemen ze dan een call center 1 bedrijf herbergt meerdere helpdesken.

Outsourcen heet dat
Ik werk bij een bedrijf dat callcenters huisvest voor bedrijven die outsourcen

zarlack
Usericon van zarlack
Posted 21-11-2004 12:45 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2004 2:32 schreef Shredhead het volgende:
Outsourcen heet dat
Ik werk bij een bedrijf dat callcenters huisvest voor bedrijven die outsourcen

LOL

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 21-11-2004 12:48 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2004 12:45 schreef zarlack het volgende:
LOL

En ik mag al die ellende dan beheren ook nog

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 22-07-2006 17:30 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

*kick*

Dit is best een oude thread maar heeft iemand nog openstaande vacatures?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-07-2006 17:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-07-2006 17:40 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2006 17:37 schreef Jenje het volgende:
www.werk.nl
www.randstad.nl
www.vacaturekrant.nl
www.nationalevacaturebank.nl

zat werk!

www.start.nl
www.timing.nl
www.tempo-team.nl
www.manpower.nl
www.monsterboard.nl
en zo zijn er nog vele en vele andere sites waar wel wat opstaat.

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-07-2006 18:07 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Wordt Postbode!! ik chill hem altijd hard tijdens mijn loop! nog nooit zo fijn gewerkt

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com