|
Auteur: |
|
|
De Nederlandse progmetalband Dis brengt binnenkort haar debuutalbum uit, getiteld "Escape to Reality". De opnames vonden plaats in de Rotterdamse Excess Studio's met producer Hans Pieters. Het album bevat 8 tracks en duurt ongeveer 45 minuten. Op www.disbrotherhood.nl staat een mp3 sample als voorproefje. De cd-presentatie zal plaatsvinden op vrijdag 17 december in Stairway to Heaven in Utrecht. Andere optredens van Dis: 26-11-2004: Artishock, Soest 11-12-2004: Bomvrij Hospitaal, Hellevoetsluis 18-12-2004: Yumbo, Bunnik 22-01-2005: The Confusion, Den Haag |
|
Hmmz, Dis... klinkt als negertaal. Bazzio Attacks!!! |
|
How can I know so many never really knowing anyone? |
|
|
|
Ik vind het niet onaardig hoor ... |
|
Ik blijf de zang een afknapper; wel gevarieerd maar men kan beter een aparte zanger gebruiken; de vioolpartijen vind ik erg goed en was onder de indruk van de Metallica solo's daarop in de medley.... De eigen nummers zijn zeker niet slecht en de muzikanten kunnen erg goed spelen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik had ze nog gezien samen met textures, toen speelde ze ook materiaal van hun nieuwe album, dat klonk zeker niet verkeerd. En tsja, die stem dat is gewoon Dis! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Welke arrogantie ook alweer? Welke vergelijkbare bands kun je me dan aanbevelen? En waag het niet om met opeth op de proppen te komen www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Opeth uit willen sluiten is hetzelfde als Sun Caged die de Dream theater vergelijking uit wil sluiten...het is nou eenmaal te vergelijken to a certain extent... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dat bedoelde ik niet.. ik bedoelde dat ik naast opeth geen echt duidelijk vergelijkbare band kon bedenken, dus als hij alleen bijv. Opeth noemt vind ik Dis nog steeds erg origineel. Wat ik bedoel te zeggen is: de band die doet wat Dis doet moet ik nog tegenkomen. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: ik heb geen Opeth genoemd en om de show te stelen met alle nummers van metallica in een compnummer te hengsten vind ik gewoon laag. Pronken met andermans veren noem ik dat. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Weet ik, 't was uit voorzorg Dat je het lomp vind dat ze metallica covers spelen, oke. Maar om dan gelijk te zeggen dat ze helemaal niet orgineel zijn, neh. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: mee eens |
|
quote: dank ik begon al bijna aan mijn verstand te twijfelen hier Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
noem eens wat goed vergelijkbare bands www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
moment Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Dat is dezelfde techniek die christenen gebruiken om hun gelijk te willen krijgen. En we weten allemaal dat god niet bestaat. |
|
er staat mij iets bij van Blind justice vroeger. Iig in principe kan iedereen na bergen oefenen en scholing goed spelen, maar dat wil zeker niet zeggen dat ze origineel nog getalenteerd zijn. Er lopen bergen trendbands rond en Dis is er absoluut 1 van. En jou ervan overtuigen is idd hetzelfde als een Jehova te overtuigen dat god niet bestaat. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Dis is toch naar mijn mening een stuk origineler (viool, progressieve composities) dan veel bands die ik ken. maarja mss beetje zinloze discussie www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
misschien ken jij wel te weinig bands. |
|
Inderdaad, ik ben ook op zoek naar vergelijkbare bands, vandaar dat ik het vroeg www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
ja je hebt gelijk; Dis is super origineel en heerst de pan uit en is de belofte van het Europese vasteland, bladiabla Get a life or more better a taste in music. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
hey niks over mijn muzieksmaak en leven ja www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
Index / Heavy Metal |