|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb laatste tien jaar slechts 1 maal in een hotel geslapen, midden in Spa, Belgiƫ ... Simpel ende goedkoop. |
|
quote: oh .. en niet zeggen dat het metalbands zijn ... |
|
quote: Hatsjikidee! |
|
quote: Bij de promomail spreek ik van "Bands van internationale allure" What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: voor grote groepen is het inderdaad een stuk makkelijker en goedkoper, maar zo ff een paar daagjes met zn tweetjes weg is naar verhouding reteduur... oja, en als rutan nog wat adresjes wil, moet hij mij ff mailen naar mijn username@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 20-11-2004 23:21] |
|
quote: Kan de Hotelbon niet helpen? Of is dat alleen maar voor NL? Oh, een vriendin van me (de wel de Viva leest) die heeft eens goedkoop in een Belgisch hotel geboekt (dacht Brugge) via een kortingsbon uit de 'lekker erop uit"-special van Viva. Nu wens ik niemand de Viva toe, maar deze special is kennelijk een jaarlijks iets...je weet maar nooit, misschien staat het er binnenkort wel weer in ... edit: typeprobleem [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 20-11-2004 23:22] Hatsjikidee! |
|
quote:Bands hebben bij hotels nou niet echt een goede naam ... Gen bekende in d buurt met een fikse schuur ofzo? |
|
Wij blijven vaker slapen in trekkershutten. Die liggen verspreid door heel Nederland en kosten zo'n 35 euro pe nacht, voor 4 personen. http://www.trekkershutten.nl/ |
|
quote:.. wat klinkt dat vies als jij dat zegt .... |
|
quote:je zou de foto's eens moeten zien |
|
quote:Ik denk dat ik wel weet hoe dat er uit ziet ... Veel wit iig ... |
|
Bintje... hier heb ik afgelopen jaar met oud en nieuw overnacht, was goed te doen: http://www.flandria-centrum.be/ Dat ding in Antwerpen weten we echt niet meer.. hij zat schuin tegenover het station, maar de naam komen we niet meer op. I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |