|
Auteur: |
|
|
Midwinter Fair 2004 Zaterdag 18 en zondag 19 december 2004 Openingstijden 10.00 - 17.00 uur Themapark Archeon in Alphen aan den Rijn Dit jaar organiseert Archeon voor de tweede maal, i.s.m. diverse Fantasy en Life-role-playing groepen, de Archeon Midwinter Fair met een geheel overdekte Fantasy & Gothic Markt. Gedurende deze 2 dagen staan alle 43 locaties van Archeon exclusief ter beschikking van dit Midwinter evenement. Vechtshows, games, ambachten, entertainment, boogschieten, lezingen, enz. Demonstraties van LARP-groepen. Fantasy & Gothic Markt. Podium voor Fantasy- en Gothic-muziek: Met op zaterdag 18 december o.a. Imperia, Morning, Oerknal en nog veel meer!!! Meer info op http://www.archeon.nl/lang_nl/f_midwinter.htm http://www.morning.nl http://www.helena-michaelsen.com |
|
Blurgh... dan had ik tien keer liever nog maar een keer Omnia gezien... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik wou ff melden dat Apocrypha (apocrypha.nl) ook komt, niet alleen lauwe gottik dus! [Dit bericht is gewijzigd door phobia4 op 21-11-2004 16:35] |
|
quote:'t Is dat m'n vader dat weekend jarig is, anders had ik mezelf daar ook wel voor beschikbaar gesteld. Er is een kans dat ik op zaterdag kom kijken (ik trek wel wat LARP-kleding aan), maar dan kan ik helaas niet naar X-mass... maar die lineup boeit toch niet extreem. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wat zijn LARP groepen precies? How can I know so many never really knowing anyone? |
|
quote: ongelovelijke dippers die denken dat ze hobbits en elfjes zijn en elkaar vervolgens in elkaar gaan hengsten met rubberen wapens! maaruh check www.malatie.nl en ravenskeep.nl maar ff voor wat info enzo Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: danku, ff kijken How can I know so many never really knowing anyone? |
|
quote: Jij moet niet veel zeggen, goblin! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: oh shit betrapt...*verstopt snel alle kostuums en schuimpado's...* Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik zag je wel hoor... Moots weer? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: ja ik geloof dat ik moet; ze willen me ducktapen en kidnappen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Nounou, zo populair daar. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
ik zal hier zeker weer zijn aangezien het voor mij maar 10 minuten fietsen is hehe. weer keihard aan de mede . En wellicht weer ruzien met LARF-lozers (live action rimjawing gay. Gelukkig geen omnia dit jaar links, rechts, links, rechts... rechts, rechts, rechts, rechts!!! |
|
Joodst! |
|
kijk uit met hoe je mijn naam gebruikt maat hehe links, rechts, links, rechts... rechts, rechts, rechts, rechts!!! |
|
|
|
quote: Dan nog liever Faun, die zijn nog zaliger live dan Omnia, vind ik toch. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Allejezus, wij (apocrypha) spelen om 11.15 smorgens! Ik hoop dat dan al iemand is om wakker te blazen |
|
hehe jullie vorige week aanshouwen was genoeg voorlopig maar zal mn best doen bij kb |
|
quote: Nope, ga niet door persoonlijke redenen. [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 11-12-2004 19:28] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Ga je nou lopen ontkennen dat het vet was haha, tnx ieg voor het proberen bij de kb! |
|
Jongens! (en meisjes) Niet Larpen! legt uw rubberen en latex zwaarden aan de kant en gaat echt zwaardvechten. Komt u ondergetekende en Twan ook nog eens tegen Overigens schijnt er een goede metaalbewerker om de fair te zijn. dat biedt dus perspectieven voor verdere uitbreiding van armour. |
|
quote: Kan dat dat jullie ook op de EFF stonden? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Groot gelijk! Ik hou van fantasy en doe aan Middelleeuws zwaardvechten, maar volgens sommige leken valt dat op één hoop met wat die Larp-dippers met hun plastiek harnasjes, rubberen zwaarden en te groot ego uitspoken. Overigens ga ik niet naar de Midwinter Fair, te ver. "I find your lack of faith disturbing." |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 17-12-2004 19:03] |
Index / Concerten |