|
Auteur: |
|
|
Zie titel. Voorverkoop 20 euro, het voorprogramma wordt verzorgt door de toetsenist van Japan (heb ik me laten vertellen). Meer ZM'ers aanwezig? http://www.boerderij.org/ [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 22-11-2004 14:49] |
|
Misschien even handig om erbij te vermelden in welke plaats het is, aangezien er 2 boerderijen zijn in Nederland. |
|
quote: Er is er ook nog één in Geleen. |
|
Richard Barbieri on Blackfield tour 14th October 2004 Blackfield are happy to announce that opening act on their forthcoming tour of Europe (excluding Athens) will be Richard Barbieri, performing a set of material from his forthcoming solo album. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: , vandaar dat er nergens een koe meer te bekennen is... |
|
Ik ben er in ieder geval bij in de Boerderij (Zoetermeer ) tof weekje, dag er na Evergrey in Arnhem. eromheen en tussendoor gewoon werken, da's dan iets minder, maar ach. |
|
ik ga nu naar de postkantoor...hopelijk kan ik er een vinden in ljouwert... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Les Nederlands: - HET postkantoor - Ljouwert [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 23-11-2004 16:15] |
|
Iesch jei mei niet diescriemienier jei vaule klotsaak! Ik ben erbij. Ik hoop dat ze wat PT nummers in de voorprogramma spelen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
jaaaaa Ik ga er zo heen! M. --> luie hond!!!! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Een schitterend optreden! De hele eerste album werd gespeeld inclusief een nummer van de nakende tweede schijf. In de toegift werd Feel So Low van PT gespeeld en nogmaals de nummer Blackfield. Later meer. Oh ja, De Boerderij is echt een schitterende zaal! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zo, u is snel thuis. 'k had het idee dat u van ver moest komen was inderdaad een bijzonder top optreden. Nu nog wat meer materiaal en het volgende optreden kan richting de 2 uur Zo, en nu naar bed, wekker gaat weer over een paar uurtjes. |
|
quote: Rotterdam.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: low-rider zeker |
|
quote: Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik ben het volledig met Chelman eens, zéér goed optreden! En dat met een uitstekend geluid. Ze wisten precies eenzelfde sfeer neer te zetten als op de cd, met als hoogtepunten Glow, Pain en lullaby. Erg gaaf dat ze ook nog Waiting Phase One (helaas geen phase 2) van Signify speelde. Ik heb ooknog een aantal foto's, die zet ik binnenkort even online. [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 02-12-2004 13:35] |
|
Dat nieuwe nummer van hun klonk ook er goed. Ben benieuwd hoe lang we op de nieuwe CD moeten wachten. My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Hey neusschottumor van me! Ja, ik ben benieuwd hoe lang de nieuwe plaat op zich laat wachten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Index / Concerten |