|
Auteur: |
|
|
Zijn er mensen die belangstelling hebben voor een show van het Zweedse ANDROMEDA (+support)? Ben een mini-tour (3 exclusive shows, small audience) voor volgend jaar aan het plannen en wil graag weten wat dit doet. Andromeda is a metal galaxy, complex and multi-faceted, Andromeda goes from full blast to more mellow moments augmented by breath-taking keyboard tinkling, supported by the organic rhythm section. Add guitar solos from outer space and the end result is simply stunning. file under prog/sympho metal. http://www.andromedaonline.com thanx, ro. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 27-06-2006 12:28] choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
quote: Nou, die adequate oplossing is reeds lange tijd gearriveerd in de persoon van David Fremberg. Hoewel ik overigens moet zeggen dat ik de stem van Lawrence Mackrory ook wel iets vind hebben . |
|
quote: Ik weet dat ze een andere zanger hebben maar ik heb die nog niet gehoord dus weet niet of het een goeie is; is er dan al plaatwerk met hem erop uitgekomen? Is dat toevallig een plaat genaamd: 'I'? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Op het tweede album, II=I genaamd, is de nieuwe zanger te horen. En daarnaast hebben ze Extension Of The Wish opnieuw opgenomen met de nieuwe zanger. Maar ik ben zo gewend geraakt aan de versie met Lawrence Mackory, dat ik de opnieuw opgenomen versie niet eens een verbetering vind... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dat album bedoelde ik idd; heb het wel eenws gehoord dacht ik maar vond de nieuwe zanger niet wereldschokkend. Van die heropname heb ik ook gehoord maar heb die nooit beluisterd... quote: Er valt zeker aan te wennen maar ik vind het wel zwak tov de sterke muziek. Hebben ze overigens een nieuw album genaamd 'Temptations'? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ze hebben al op Progpower gestaan in 2003. Weet niet of ze toen al met de "nieuwe" zanger speelden, maar ik ergerde me nogal aan de podiumcapriolen van hem (wat een druk figuur). Op je knie en pijp voor genade! |
|
ken ze alleen van het mooie artwork (Mattias Noren) toch eens gaan checken. |
|
quote: 2003 was inderdaad met de nieuwe zanger. In 2001 hebben ze eveneens op ProgPower gespeeld, toen nog met de vorige zanger. Ik zou ze graag nog weer eens zien, II=I is voor mij nog steeds een topper van vorig jaar. |
|
Laten we dit maar eens bombarderen tot Andromeda-topic... Ik heb gisteren de nieuwe plaat voor het eerst gehoord, en hij bevalt erg goed. De muziek doet me regelmatig denken aan 'Extention Of The Wish' (hoi!) en ook vind ik David Fremberg stukken beter zingen dan op 'II = I', die ik als geheel toch wel een beetje teleurstellend vond. En nu maar snel weer touren... |
|
het nieuwe album is ... imo vrij ijzig signature |
|
Vaker draaien. Ik trok hem eerst helemaal niet, maar nu staat hij al voor de vijfde keer vandaag op. Groeit dan echt. |
|
lelijke cover wel signature |
|
ik ben al jaren helemaal weg van deze band! Heb ze 1 keer gezien op Raismesfest 2006, en het was gewoon ongelooflijk... Hopelijk vind ik de nieuwe snel in de winkel |
Index / Heavy Metal |