|
Auteur: |
|
|
|
|
Daar ben ik zeker bij! |
|
quote: Mooi, kunnen wij eens een pilsje drinken |
|
quote: Ik ben de B.O.B., dus het zal een non-alcoholische drank worden. maar het idee is verder zeer prima! trouwens, weing animo voor deze topic. iedereen zo de kluts kwijt nu prins bernand is overleden ofzo??? |
|
Nou er gaan veel mensen naar Arnhem metal gedoe de volgende dag. En daar spelen ze ook (toch? ) En ze zijn niet al te lang geleden ook al in de Baroeg geweest. Maar ze waren super On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Niet alleen in de baroeg, ook in hengelo waar ik bij was. NIW ik ga naar arnhem die zaterdag, dus ik kom hier uiteraard niet. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik wordt meegetrokken door de vriendin (niet dat ik dat erg vind nu hehe), maar heb er op zich best zin in. Een opwarmertje voor zaterdag als het ware! En ja, een colaatje voor jou dan, Attila! [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 01-12-2004 23:35] |
|
AAN-FUCKIN-WEZIG!!!! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Jammer dit. Ik heb al kaartjes voor de Schouwburg. Ik laat dus verstek gaan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Helaas ik moet zelf spelen. Anders had ik wel aanwezig geweest. |
|
jammer,heb al wat anders te doen... Expired,Erased and Forgotten |
|
Hoe laat gaat de eerste band beginnen? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
meestal 9 uur op vrijdag. |
|
quote: There is no religion higher than Truth! |
|
Iemand een idicatie hoe laat het afgelopen zal zijn i.v.m. treinen? |
|
Eerste band uiterlijk 21.00 (wellicht iets eerder, dus wees op tijd). Om 24.00 is het afgelopen. |
|
Gewoon met de auto gaan, broertje-van-leonie. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
hmm, weinig animo hier op zm. Gaat iedereen naar arnhem ofzo? |
|
waarschijnlijk wel aanwezig But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Zo maar eens de bus pakken! |
|
Het was niet helemaal mijn muziek maar Prostitute was wel lachen, en Suffocation was ook wel aardig... Vond het wat tegenvallen, maar we moesten ook al om 10 over 11 weg... Vanmiddag weer een poging wagen |
|
Godverdikkeme , wat was het gaaf zeg. Suffocation heerst er toch wel heel veel andere deatmetalbands vierkant uit! Geluid was goed (niet te hard) en de band heeft lang gespeeld! Brutus is een kutband, niet mijn stijl en Prostitue disfigurement was een zeer prettige verrassing. Een hele goede band en daar ga ik zeker materiaal van uitsjekken. Jammer dat ik je heb gemist Ouwe, maar ik weet echt niet hoe je eruit ziet. Volgende keer beter. maar samenvattend: Suffocation regeert!!!!!!!! |
|
Bij deze! En hier even wat patsfoto's Thijs+Derek Thijs+Terrance+Guy Suffocation heeft een nieuwe gitarist What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
heersch optreden! |
|
Het was idd bruut! Brutus was gaaf en speelde erg strak. Gelijk maar een cd-tje van deze gasten gekocht. Prostitute Disfugerement was ook weer erg lachen met die zanger . Geluid was ook dik in orde. Suffocation kwam, zag en overwon! Wat een geniale band is dat toch. Leuk avondje gehad |
Index / Concerten |