|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh ik heb hem altijd de betere Maiden zanger gevonden Maiden met Dickinson vind ik minder geef me dan Priest maar (met halford!!!) |
|
Kan Up the Irons in deze opstelling niet in het voorprogramma van Maiden komen (ipv mastodont bijv)? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Of Iron Maiden in het voorprogramma van Up The Irons |
|
quote: als jij het regelt.. zullen wij er staan Zullen we na afloop vanavond eindelijk eens dat pilsje drinken? Spreek me ff aan na afloop www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hehe ik ben de bob Maar 7-upje will do |
|
was een leuke avond .. wel leuk : kapstokbonnen, alchoholbonnen, frisbonnen ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
ik vond het wel gaaf om Paul Di'Anno eens aan het werk te zien |
|
hahaha wel gaaf? ik vond het hilarisch. die gast stelt echt geen flikker meer voor. Damn. Anyway heb me met de andere nummers zeker vermaakt (met die van Paul Di'Anno ook, maar dan vermaak op een andere manier). Keep it up [Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 13-03-2005 12:06] |
|
Was een erg mooi optreden in atak, alleen jammer dat het zo rustig was. Ach, ik heb me wel vermaakt |
|
Toer zit erop.. 9 optredens in 10 dagen, vermoeiend maar onzettend gave ervaring Iedereen die is komen kijken, bedankt! Ook leuk eindelijk eens een aantal ZM-ers ontmoet te hebben www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |