|
Auteur: |
|
|
De enige die in mijn geheugen gegrift staat is: Sauron blaast de drollen uit je reet!! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Deze dan: De nieuwe CD van Pantserpuist is rond! |
|
"boek Dark Mythology blablabla" stond overal wel 1000 keer... ...daarop volgde het volgende stukje: "Dark Mythology boeken is gay!" Bruce Banner |
|
haha, ik ga dit weekend mijn collectie eens doorspitten. |
|
quote: Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Kan me deze nog vaag herinneren; Man (83) zoekt lief meisje tot maximaal 12 jaar. Liefst een mongooltje want die pijpen beter. spelfout weggehaald... |
|
quote: Haha, die herinner ik me ook ja. Stond daar niet 'groetjes Kringspiertyfus' achter? |
|
quote: weet ik niet meer Bruce Banner |
|
Mij staat nog bij: quote: En 2 advertenties eronder: quote: |
|
ik heb zelfs al eens een reactie gedaan op zo'n spotje uit dat blad Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: wat voor spotje? Bruce Banner |
|
quote:Ik ook. Zo ben ik tot We, the Gods toegetreden. |
|
quote:een band zoekt zanger spotje, ik heb het een half jaar volgehouden met die lui Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb ooit, (zo'n vijf jaar geleden) in Dark Mythology gespeeld. Toen liep die band al de spotjes te spammen met hun "boek Dark Mythology, melodieus deathmetalgeweld...". Nadat ik al ruim een jaar uit DM weg was kwam die hilarische groetjes Kringspiertyfus reply. Nooit meer een spotje van mijn voormalig DarkM collegae gezien. |
|
september 2002: High on Heels zoekt David Lee Roth (of lookalike, zeker qua zang, liefst omgeving Noord-Holland), want wij zijn zijn nummer kwijt. no text supplied |
Index / Algemeen |