|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag 10 December 2004 SWING OF THE AXE presents WACKEN REVISITED: MAMBO KURT (DE) + METAL KARAOKE feat. KJ LOLLO (DL) Concert / Polonaise Metal / Zaal open: 20.30 uur / Entree: € 6,- VVK: € 5,- (Kroese, Waaghals, Dollhouse, De Sjamaan) http://www.mambo-kurt.de/ Als je een wacken beker meeneemt krijg je een die gevuld met bier voor slechts 1,25. Ipv een normaal biertje dus edit: In de Willemeen--> Arnhem, www.willemeen.nl [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 25-11-2004 0:15] |
|
wat is polonaise metal? |
|
klinkt eng. |
|
|
|
Waar is dat? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Zuip muziek. Meezingers enzo, niet serieus te nemen. Mambo Kurt staat elk jaar in de Biergarten bij Wacken. |
|
quote: Willemeen, Arnhem |
|
toch lijkt et me niks |
|
Je moet wel van duchtig zuipen en plezier houden natuurlijk. |
|
ja dat vind ik wel tof maar de rest vind ik minder denk ik.. en als et meezing gedoe is.. is het dan Heidevolk meezing gedoe of man-gay-war meezing muziek? |
|
We zullen eens kijken of er iets geregeld kan worden dan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Misschien dat ik binnenkort de karaoke lijst krijg, dan weet je welke nummers je zou kunnen karaoken |
|
je kan me niet overtuigen ik ga niet TOO FUCKING SCARY for me |
|
mambo was wel vet afgelopen zomer op wacken. |
|
quote: geld dat ook voor die liter bekers? |
|
euh.... denk alleen voor de 0.4 liter bekers |
|
Helaarsch, dan ga ik niet. "The gene pool, needs a little chlorine.." http://www.myspace.com/elisterband |
|
Mambo Kurt heerst! Wat heb ik me toch kapot gelachen om z'n act. Geweldig! Al ben ik bang dat de *kuch* nuchtere nederlandse metalheads *kuch* daar met gekruiste armen ernaar gaat staan kijken. Saufen und Mambo Kurt ist Spass fuer Alle! |
|
quote: Tja dan ben je maar na twee biertjes dronken ipv één |
|
quote: Geniaal! En geldt die bier actie ook voor de liter-pullen? Maarre, dit is wel heel erg gaaf, als ik wat mensen op kan trommelen zal ik eens kijken of ik erbij kan zijn For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote:Kijk eens een paar posts boven je |
|
quote: Dank voor de attendering NP: Iced Earth - Gettysburg - The Devil To Pay For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Wat is dat tegenwoordig toch met die karaoke? Hier ook al. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1556217 We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Mambo Kurt heerscht! Heb hem een keer gezien bij de Vierdaagsefeesten, ik heb tranen met tuiten gelachen. Ik wil wel gaan, maar het ligt eraan hoe laat ik klaar ben met werken (moet nog roosteren). |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 17-12-2004 23:35] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |