|
Auteur: |
|
|
Ja, ik ken het probleem, ik heb dat ding ook. Mijn oplossing voor dit probleem was en nog steeds is: Leg dat ding ergens op een niet visuele plek en denk er niet meer aan. Werkt voor mij iig prima. Oud Vuil. |
|
gewoon die BOX kopen zit ook zo'n hoesje bij flikker je hem daarin. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Uit het zicht leggen heeft voor mij toch geen zin... Maar jij (mag ik jij zeggen? tuurlijk!) hebt dat ding dus ook...ooit in volle glorie of ook verschrompeld gekocht? Als ie in volle glorie was kan jij mij een indicatie geven over de hoeveelheid vloeistof. |
|
P.S. Die box heb ik ook al lang (nou ja, de dvd-makkelijker op te bergen-versie) |
|
quote: 1 Zaadlozing... spelfout weggehaald... |
|
....als je niks zinnigs te melden hebt |
|
quote: Nee spelfout weggehaald... |
|
quote: huh? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
nevermind... |
|
Help die jongen nou toch even ... tjezus |
|
quote: Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Tsja, er zat iig niet erg veel van dat rode spul in. Je keek er makkelijk doorheen. Je kon het ook een beetje "verplaatsen", met wat vingerwerk. Al met al vond en vind ik het eigenlijk een vrij duf ding. *wat een rare tekst* Oud Vuil. |
|
Koop anders gewoon een nieuw singlehoesje, mierenneukers? |
|
...omdat dit type hoesje niet vrij standaard is? |
|
Seasons in the abyss bloodpack; zoek maar op google....ik had er ooit grote plaatjes van gevonden maar vooralsnog vind ik alleen deze: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Die van mij ziet er heel anders uit.... Oud Vuil. |
|
kijk, dat zijn nog eens antwoorden waar ik wat aan heb |
|
Een singlehoesje? Als je een béétje zoekt vind je die echt wel. Koop anders voor een euro een singletje op de rommelmarkt, dan ben je toch al snel veel goedkoper uit dan als je het met allerlei vloeistoffen en zaadlozingen (?) gaat doen.. |
|
|
|
quote: Kijk, dat scheelt, ik legde het ding net onder de scanner, maar dat is 'em idd. Oud Vuil. |
|
....ik heb dus die eerste (zie ongeveer 3 reply's hiervoor) |
|
quote: dit is dus PRECIES hetzelfde hoesje wat ook bij die soundtrack to the apocalypse zit. zoals mijn eerder post al duidelijk wou maken flikker dat ding daarin Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Kijk, dan heb ik dus andere versie van soundtrack... shit happens |
Index / Heavy Metal |