|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
[x] verwijderd [Dit bericht is gewijzigd door DUST2 op 06-03-2009 11:19] |
|
Tja, en niet iedereen heeft die klote kabel in z'n radio. En via internet is ook niet alles... |
|
|
Zal binnen kort even wat sturen! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
|
op verzoek verwijderd [Dit bericht is gemodereerd door Snaack op 06-03-2009 13:05] Bang that head that doesn't bang! |
|
Ik wil het oude Kink fm terug.... van voor de tijd dat ze overal van de kabel werden geflikkerd. Nu ik het weer kan ontvangen is het waardeloze troep geworden. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ze gaan met de tijd mee. Volkomen logisch, en erg jammer. |
|
Met de tijd mee gaan best.. maar dat doen de gewone radio stations tegenwoordig ook al wel. Ik luisterde vooral naar 2000 volt.. als ik me niet vergis.. Ik luisterde vooral naar Kink fm omdat het zich toen niet zoveel van de tijdsgeest aantrok. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
|
quote: Phewwwwwwwwwwwwwwww Bang that head that doesn't bang! |
|
Per 1 oktober geen Kink fm meer. Er zou geen geld meer zijn, wel jammer is toch het enige alto stadion van Nederland. |
|
quote: |
|
Sinds gisteren overleden. Hier de stream van het laatste half uur inclusief indrukwekkende speech van Jantien Van Tol. http://www.youtube.com/watch?v=hn82b_Cgny8 Ik luister de laatste jaren sowieso weinig tot geen radio maar heb vroeger wel van Kink genoten. Het blijft jammer dat zo'n station geen kans meer maakt in Nederland. Toch een stukje cultuur dat is verdwenen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Onze medelanders luisteren graag mainstream pop of Nederlands talig. Begrijpelijk dat dit station is opgeheven. Er werd ook niet interessante metal gedraaid. |
|
Ja, want alleen metal is gaaf natuurlijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik vond het wel een leuke zender toen ze nog gewoon overdag blackmetal draaiden. Vooral het NSBM Non-Stop uurtje tussen 10 en 11 in de ochtend was altijd goed te doen. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 02-10-2011 23:14] |
|
quote: Ik las héél even het NSBM Non-Stop uurtje. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Dat moest er ook staan, maar ik maakte een typfout. Godver. :') |
|
Meer dan 6,5 jaar is er gezwegen op dit topic. En nu het er niet meer is gaan we janken. Das toch om te lache |
|
Ben Kink FM nog steeds dankbaar dat ze Dynamo 97 hebben uitgezonden, daar is nu echt een geniale bootleg van gekomen van Cradle of Filth. De favoriete plaat uit mijn verzameling, prior. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |