|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Deze band had nog geen eigen topic, zonde Welnu, deze band heeft een vernieuwd websteck: http://www.mortifer.be De site van de Oostendenaren ziet er imho erg mooi uit en is mooi uitgewerkt Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Misschien kan je iets over de band kwijt? Of is hun mooie website de enige wat telt? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ok, klein woordje uitleg over Mortifer: Mortifer is een (zo zeggen ze zelf) "symfonische horror metal", wat ikzelf een goede beschrijving vind voor hun muziek, live heb ik ze al een koppel keren mogen aanschouwen en live zijn ze erg goed , ze hebben tot nopg toe één cd uit, "Damned after dying" die overal veel punten kreeg. Hun muziek is keurig afgewerkt, maar ja, zo kennen we de zanger/gitarist wel, die is perfectionist . ZM recensie door Dwaallicht (nu bekend als M.) [edit]tikfoutje verbeterd[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 26-11-2004 15:28] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
recensie ..... |
|
Inderdaad een goeie band. Heb ze een keer live gezien in Gent en de sfeer was grimmig. Zo zie je dat men bi us ant zèètje ook wel goeie muziek maakt. Welke os kan ons iets leren? Boes Boes!! |
|
Wat een verschrikkelijke CD was dat. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Inderdaod dadde, hie wit worover daj klapt hi, ik viennn da echt super de max Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Erg goede band! Hun debut was supergoed. HEt wordt tijd dat de opvolger uitkomt! |
|
Tevens een nieuw volledig nr. te beluisteren "The old monastery infestation" die op dit moment enkel verschenen is op de compilatie van 'overdrive' en die in de stijl is van de volgende full CD die zal verschijnen. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Live ook zeer te smaken En daar maakt Mortifer nog maar eens een verschil met andere bands met dezelfde invloeden (hoewel ik ze toch een heel eigen geluid vind hebben): De details in de muziek komen ook op het podium strak over. Het nieuwe materiaal dat we onlangs te horen kregen heeft trouwens een lekker agressief randje I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Dat nieuwe nummer bevalt mij ten zeerste! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
het schijnt dat ze eerst een mee keyboard gericht mini album gaan maken voor de full cd uitkomt |
|
Mortifer heeft een nieuw logo: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
niet zo cool of et vorige, maar toch zeer cool. |
|
quote: Het past beter bij de stijl dat ze nu spelen vind ik. Zelf vind ik het zwienewild getekend Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik zou het graag eens horen. New era Mortifer. |
|
quote: Wel, daar heb ik maar één woord voor "zwienewild" Heb ze zaterdag nog in Gent gezien en ze waren heerschend Op hun site staat te lezen "Mortifer is back, faster and colder than ever!!!", wel, zo is het dus volledig [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 19-10-2006 18:41] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Mortifer is back,en HOE |
|
|
|
Enkel een intro :s |
|
quote: Wacht maar tot je de rest van de nummers zult horen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ja, inderdaad. Dit intro zal verdwijnen, the slaughter zal erop komen en we gaan een nummer of 2 van de repetities erop plaatsen voorlopig in afwachting van een nieuwe schijf waarvoor we een evil wafelbak gaan moeten organiseren of een bank overvallen, yeah right. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote:Zouden we JP niet kunnen overtuigen om die eville wafels te bakken Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Intro is verdwenen. The slaughter staat erop + een nummer van de Epitaph EP Do I look like someone who cares what god thinks .... |
|
quote: Ons "Mortifer" Logo is ontworpen door Glynis die trouwens nog veel andere zaken ontwerpt, logos, designs voor cds en t-shirts... Je kan haar terugvinden op http://www.myspace.com/nazarene666 Daar staan voorbeelden op van haar werken, je kan haar daar contacteren moest er iemand een bepaald ontwerp willen in gelijk welk genre! Doen zou ik zeggen! Greetz Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |