IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Gaan er nog meer mensjes naar After Forever komende 24 Delft ?
FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-11-2001 16:43 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ik weet dat lady rose en dr broertje gingen maar voor de rest nog iemand ??
(en ja ik weet et er zijn nogal wat af concertjes de laatste tijd he ?)

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 22-11-2001 20:31 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Ik denk dat er dan maar één meisje zal zijn

Je kent Delft he!!

[Dit bericht is gewijzigd door mörke op 22-11-2001 20:32]

Dit slaat nergens op.

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-11-2001 11:05 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

eh nee eigenlijk niet hehe, ga nooit naar Delft normaal, dis toevallig een uitzondering (is't daar dan zo erg ?)

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 26-11-2001 14:29 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Jammer dat ik niet kon komen. Ik had er graag bij geweest.
Ps Hoe was mijn broer? Speelde hij goed?

bla...bla...bla...

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-11-2001 14:37 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ach hij vond zelf van niet, maar ik kende et nummer niet en vond er nix fouts aan klinken hoor Was trouwens een zeer toffe avond , ff avondwinkel binnen, rode wodka en 1/2 liters bier inslaan, nou beetje w8en tot die tent openging, 10 uur naar binnen, (alles op)
jezelf een beetje misdragen en bijna door uitsmijter naar buiten laten werken, naja, dan grot donker gat, tot 's ochtends....geslaagde avond *grin* en 's ochtends weer lekker met trein 1e klas naar huis tuffen (eerste klas is heerlijk, een hele wagon voor jouw alleen! voor 1,75 extra hehe)

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 26-11-2001 14:41 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

ow man wat baal ik dat ik er niet was. Ik had hier een vriendin zitten met pijn in de rug, dus kon ze het niet trekken de 1ste trein terug te pakken zondag. muts

bla...bla...bla...

HagratH
Usericon van HagratH
Posted 27-11-2001 0:05 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

quote:
Op 26 november 2001 14:41 schreef Lady Rose het volgende:
ow man wat baal ik dat ik er niet was. Ik had hier een vriendin zitten met pijn in de rug, dus kon ze het niet trekken de 1ste trein terug te pakken zondag. muts

grmbl ik had ook gewild ja

Please give blood. Vampires are an endangered species!

hellblade
Usericon van hellblade
Posted 27-11-2001 9:12 by hellblade Wijzig reactieProfiel van hellbladeQuote dit bericht

ik kan me weinig van het concert herrineren was een beetje dronken en oja firefox!! nooit meer een pit proberen te maken, want daarom werden we er bijn uitgestuurd esteletje weaklings die daar rond liepen maar misha(zanger van Annatar) speelde wel goed ze stonden er alleen een beetje dood bij

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 27-11-2001 15:19 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2001 9:12 schreef hellblade het volgende:
ik kan me weinig van het concert herrineren was een beetje dronken en oja firefox!! nooit meer een pit proberen te maken, want daarom werden we er bijn uitgestuurd esteletje weaklings die daar rond liepen maar misha(zanger van Annatar) speelde wel goed ze stonden er alleen een beetje dood bij
hmmmm..... dan weet je zeker ook niet meer dat je die fles rode wodka zo nodig plat moest trappen op straat , en ehm dat je al die klompen ijzer (ringen) overal moest verzamelen eind van de avond *grin*

offtopic... altijd leuk optrekken met mensen die als hobby killing humans hebben staan *grin*

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 27-11-2001 15:50]

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com