IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Mahlstrom
Flurk
Usericon van Flurk
Posted 26-11-2004 23:55 by Flurk Wijzig reactieProfiel van FlurkQuote dit bericht

Deze band komt uit Belgsich Limburg en is
Het schijfje is namelijk bijeensgepeeld door één persoon. Uitgezonderd de zang, werd verdienstelijk gedaan door Filip Dupont (The Quiescent, Gorath, Project 407) die hierbij zijn beste zangprestatie ooit neerzet. De muziek doet mij eigenlijk nog het meeste denken aan Dissection, en aangezien hier zo massaal gescheten wordt op het nieuwe Dissection nummer, zullen jullie dit misschien wel liever horen. Agressief, lekker melodieus en recht uit het hart. Enige puntje van kritiek zou eigenlijk het gebruik van een drumcomputer moeten zijn, maar aangzien die zeer goed geprogrammeerd is, is die kritiek hier niet op zijn plaats. Dan maar het laatste accoustische nummer als enige minpunt aanstippen.
Ook leuk: op het eerste nummer horen we Dan Swanö, die ik hier hopelijk niet hoef voor te stellen.
Als Belg zijn er weinig zaken buiten Bier, Frieten en Graspop waar je echt trots op kunt zijn, maar daar kunnen we nu dus deze band zeker aan toevoegen. Klasse!!!

www.mahlstrom.be

[Dit bericht is gewijzigd door Flurk op 27-11-2004 0:18]

Welke os kan ons iets leren? Boes Boes!!

Flurk
Usericon van Flurk
Posted 26-11-2004 23:56 by Flurk Wijzig reactieProfiel van FlurkQuote dit bericht

nogmaals: checken die hap

[Dit bericht is gewijzigd door Flurk op 27-11-2004 0:21]

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 26-11-2004 23:58 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Gave band, had in het begin al een MP3 gehoord van het nummer 'A Storm Brewing', zonder zang, en het verbaasde me hoe goed dat nummer in elkaar zat! Voorderest niets meer gehoord van deze band, dus ik zal eens proberen om achter wat materiaal aan te gaan!

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 27-11-2004 1:39 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Alles wat de kerel zegt klopt, maar de zang kan beter. Wat te scherp...

Flurk
Usericon van Flurk
Posted 27-11-2004 12:26 by Flurk Wijzig reactieProfiel van FlurkQuote dit bericht

Zelfkritiek is het begin van alle wijsheid...toch puik geschreeuwd, kijk enorm uit naar de nieuwe Gorath, vorige twee werkjes zijn duistere pareltjes en staan in mijn persoonlijke metal hall of fame. Vreemd genoeg lijkt alles wat meneer Gorath uitbrengt mij heel sterk te kunnen bekoren...een zeldzaam talent...

somberlain
Usericon van somberlain
Posted 21-03-2005 12:51 by somberlain Wijzig reactieProfiel van somberlainQuote dit berichthttp://www.myspace.com/hollowtone

Ondertussen is die MCD 'Nordlys' uitverkocht en staat de volledige MCD te downloaden op www.mahlstrom.be ! Happy Downloading!

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com