|
Auteur: |
|
|
Dit ging toch niet door. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hoezo niet door? an evil incarnation of DEATH! |
|
DIe grap van Deicide weet je ... |
|
Nee, ik weet niet waar je het over hebt. an evil incarnation of DEATH! |
|
Ben even abuis denk ik, maar het gaat gewoon door hoor. an evil incarnation of DEATH! |
|
Dus nogmaals mijn vraag, degene die morgen naar de effenaar gaat, wat verwachten jullie ervan? an evil incarnation of DEATH! |
|
Gaat zeker wel door ja, en ik verwacht een leuk avondje . (Duh) |
|
jo mark wilt u de playlist hier even neerflikker? ze schijnen veel ouwe shit te spelen (vanaf Deicide tot Legion ) dus ik ben benieuwd weet ik wat ik kan verwachten 6 dec. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik zal het proberen, ik kan iig vast een incomplete playlist beloven . |
|
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mischien dat ik in eindhoven kom ( moet even kijken wat de andere ervan vinden )komt mij persoonlijk beter uit dan 6 dec. kijk wel even. [offtopic] klote , ik kan niet op msn komen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hmm vind hier een setlist: Setlist Deicide: 01. Scars of the Crucifix 02. Children of the Underworld 03. Bible Basher 04. Bastards of Christ 05. When Satan Rules This World 06. Deicide 06. Once Upon the Cross 07. Kill the Christians 08. Serpents of the Light 09. Dead But Dreaming 10. Oblivious to Evil 11. Lunatic of Gods Creation 12. Sacrifical Suicide 13. Crucifixion 14. Dead by Dawn netsies! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
band met maar 1 goeie ceedee van nog geen half uur vind ik niet de moeite om te gaan zien. Wel een zeer goeie ceedee trouwens, die ene keer op het kruis. [Dit bericht is gewijzigd door Flurk op 28-11-2004 1:32] Welke os kan ons iets leren? Boes Boes!! |
|
quote:6 dec is in haarlem toch? Kan je bij mij pitte en dan ga ik wel mee! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
nou ik moet persee dezelfde avond nog terug zijn ivm stage.(we gaan ook met de auto vandaar) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik heb er superveel zin in, nog maar een paar uurtjes te gaan!!!!!!!!! an evil incarnation of DEATH! |
|
Er zijn al meer topics geopend dan concerten doorgegaan van deze band ondertussen... [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 28-11-2004 23:03] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
De vraag is echter nog steeds of het echt wel door is gegaan. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 28-11-2004 23:11] Oud Vuil. |
|
Bij Deicide blijven dat soort dingen tot het laatste moment spannend. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Nou ik kom dus net terug van Deicide in de Effenaar en ik moet zeggen; WOW!! Ongelooflijk hoe de 2 nieuwe gitaristen de band een gigantische schop onder de kont hebben gegeven. Blijkbaar waren de broertjes van voorheen een serieuze blok om de been bij Steve en Glen want GVD wat hadden ze vandaag toch een zin in beuken!! Werkelijk. Ik dacht nog van de week "ik ga maar niet want na X-mass in de 013 zullen ze dat nooit kunnen overtreffen". BS dus want vanavond is dan ruimschoots overtroffen. D E I C I D E ! ! ! |
Index / Concerten |