|
Auteur: |
|
|
Ik heb 'm ook sinds gisteren!!! Op mijn installatie staat/klinkt labrie ietswat op de achtergrond, wat ik dus ook totaal niet errug vind.... |
|
Dat zou ik ook niet erg vinden. Toch maar eens kijken of ik iets dergelijks bij mij ook niet kan regelen... |
|
wat een walgelijk slechte muziek vin ik dat , ik heb hen nogthans dikwijls een kans gegeven, maar deze band vin ik gewoon saai... Welke os kan ons iets leren? Boes Boes!! |
|
Hoe kan je muziek, die zo afwisselend is, saai vinden? |
|
ik bedoel hiermee dat het me niet bij mijn nekvel pakt en lamslaat, dan mag er nog zoveel afwisseling inzitten, als het me niets doet dan vin ik het saai Welke os kan ons iets leren? Boes Boes!! |
|
begin ook uitgekeken te raken op Dream Theater... toch een leuke cd die live at budokan, maar tja... maakt me niet echt warm ofzo I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Mooi live album met goede uitvoeringen van bepaalde nummers.. Hollow Years, In The Name of God, Only A Matter of Time etc. Alleen helpt La Brie bepaalde nummers vakkundig om zeep dmv zijn tenenkrommende uithalen of zanglijnen die net niet juist klinken. (ik moest spontaan de cd stoppen toen ik het einde van Hollow Years hoorde) Ik luister zelf ook de laatste tijd veel minder naar Dream Theater, maar dit ligt helemaal aan m'n stemming. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 29-11-2004 16:59] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
oef, hij is wel weer vet, die nieuwe liveplaat van Dream Theater. en alhoewel het voornamelijk nieuwe materiaal dat gespeeld wordt redelijkde perfectie van de plaat benaderd, voel je toch die knallende live-performance... met de ga-roeten aan iedereen die ze laatst ook in Ahoy gezien heeft. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Ik snap niet dat ze die brie niet weer terug in de verpakking stoppen en inleveren bij de supermarkt waar die vandaan komt. Die verneukt echt de muziek van Dream Theater.... Doodzonde.. spelfout weggehaald... |
|
De groeten terug ! Ik was er ook. Echt geweldig om te zien hoe die gasten live perfect spelen. Iedere keer weer, heb ze al aardig wat keertjes mogen aanschouwen. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Zijn projecten buiten DT klinken weer wel goed. Het is geen slechte zanger, maar binnen DT heeft hij weinig te zeggen over de zanglijnen. Veel van die zanglijnen liggen, zeker live, buiten zijn bereik. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Heb zelf geen live materiaal van de band, enkel een paar studioplaten en daar staan idd stukken op waar je bij gaat denken dat er iets niet helemaal klopt met die zanglijnen idd.. spelfout weggehaald... |
|
Ja precies, James zingt bij Ayreon beter dan hij bij Dream Theater ooit gedaan heeft. Helaas valt hij een beetje in het niet bij de overige Dream Theater leden. Ik vind wel dat hij de zwakste schakel van de band is, maar slecht is hij zeker niet. Bovendien zou ik die hoge noten ook niet halen na 3 uur zingen |
|
quote: koel huh? ik vond vooral portnoy met drumsolo en battle tussen keyboardspeler en drummer erg leuk. maargoed, wat betreft LaBrie: ik heb hem ook enkele missers horen maken in de Ahoy, op live-plaat is het meestal wat minder (gedubt he? ), maar ik stoor me er ook niet aan. zoals al gezegd, na drie uur optreden zou het vrijwel niemand nog lukken er zo'n perfecte stem uit te gooien. en welke band speelt tegenwoordig nou nog drie uur? Dave Brubeck waar ik laatst was wel, en die is 84. er moet langer gespeelt worden! www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
quote: Mee eens, hij is de zwakste schakel binnen de band. Luister naar de laatste 2 albums, het valt op dat deze vocaal gezien erg eentonig een saai zijn. Ik denk dat deze nu eens wel geschreven zijn op het stembereik van James, met als gevolg dat het gelijk minder interessant is. Zowiezo saaiere albums naar mijn mening... Die zanger van hun eerste album, die was wel stukken beter Signature |
|
Het stembereik van Labrie is bijzonder groot, het is trouwens, op alle objectieve punten waarop je een zanger kan beoordelen, een bijzonder goede zanger. Persoonlijk vind ik het een zeer goede CD/DVD. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 30-11-2004 14:50] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Dominici was pas eentonig. Op bepaalde nummers (met name The Killing Hand en Only A Matter Of Time) vond ik hem wel goed klinken, maar live was het een ware ramp om hem aan te horen. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: en die uitspraak, die intonatie... argh! nee, dan is LaBrie écht wel een stukkie beter. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
Index / Heavy Metal |