|
Auteur: |
|
|
Als eerste ligt het niet aan jou. Dit is een beveiliging omdat veel mensen op gedeelde computers werken, het is dan beter als je automatisch weer uitlogt. |
|
ehm is dit niet een beetje overdreven ik ben er ook niet echt enthousiast over eigenlijk, Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
kan er dan niet zo'n optie toegevoegd worden net als dat ze bij Hotmail hebben; - Permanent Inloggen - Gedeelde computer Bij permanent inloggen blijft cookie staan, en bij Gedeelde computer gaat het cookie-tje weg als je IE sluit.. MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
het is nu wel extreem met die koekies. moest na het eten opnieuw inloggen terwijl het venster nooit gesloten is geweest. |
|
da's inderdaad wel behoorlijk irritant. |
|
Mmmmmja da's gewoon timeout. Niet meer dan normaal. En inloggen, tja. Dan typ je nog een keer je username + pw, wat boeit het nou? |
|
Ja, ik vind het zelf ook wel irritant worden. Het probleem zit niet zo zeer in de cookies maar in de sessie timeout. Die staat ook zeer kort. Ik zal binnenkort kijken of ik het kan aanpassen voor jullie. |
|
quote: |
|
quote:Ja daar heb ik een lange tijd het reactiestilte topic voor gebruikt... ik moet nog inloggen.... |
|
woooohoooo!! MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
hmm ik vind het ook maar irritant dat je telkens opnieuw moet inloggen liever dat je ingelogged blijft, als je per se niet ingelogged wil blijven staan druk je toch gewoon op uitloggen? |
|
tis nog niet gefixed :smiley met een wachtend gezichtje: MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Sorry ... maar ik heb het momenteel fucking druk. Misschien kom ik er van het weekend aan toe. |
|
MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
Index / Administration |