|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
dat topic is voor zm-emmers die niet meer hier komen, nergens word hier gezegd dat de gezochte in dit topic een zm-emmer is dus beetje onzinnige link. |
|
Ok, ik ging er vanuit dat het een zmer zou kunnen zijn omdat hij het namelijk op ZM post. |
|
Tsja begrijpend lezen is soms moeilijk he. |
|
quote: Niet zo happen! het is zondagavond |
|
ik krijg langzaamaan een verzakkende schedelbasis van dat actief geSLOTJE! van sommige users. |
|
uuh deze Executive producer Michel Bronkhorst ? vond ik op deze site: http://musica.mustdie.ru/ru/band/goddess_of_desire/2890/ Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: hahaha, jij wil even snel 10 gratis platen op de kop tikken? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 28-11-2004 22:54] |
|
quote: Uh nee, ik ken de persoon totaal niet en weet ook niet wie hij is. Alleen weet ik dat een kennis van mij die in het buitenland woont hem zoekt. Dus vandaar dit bericht. Je kent hem? |
|
Laat me raden, die "kennis" komt uit Zweden? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Neen, uit Finland. Er is ook iemand in Zweden die hem zoekt? Gaat lekker zeg. |
|
*roddelmodus aan* Wat heeft hij gedaan? *roddelmodus uit* Oud Vuil. |
|
Hij heeft zijn wäsä Knäckëbröd gejät! |
|
Ja, nou ben ik ook nieuwsgierig... Vertel... Hatsjikidee! |
|
Roddeluurtje! Bring out the kaasballetjes! |
|
Kaasbal in je hol No meat is sweater |
|
lik jij hem er weer uit dan? |
|
quote: kaasballetjes? hoe gay Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ja ja, wat een populair persoon is onze Michel ineens geworden in Scandinavië. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Dat jij ze uit Infaustus' zijn aars wilt likken was niet mijn initi:ele gedachte |
|
hmm moet pieter maar weer eens opzoeken toch blijven kaasballetjes voor mietjes Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Een echte vent eet kiezelstenen No meat is sweater |
|
quote: ook geen vriend van jou, zo te horen? |
|
Nou, vertel eens: wat heeft hij dan gedaan? Want het enige wat mij gevraagd werd is om te polsen of mensen deze persoon kenden. Maar er hangen noal wat negatieve kanten aan? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |