|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gedaan Ik heb ook de cd Remnants of war aangeschaft (zag em voor 5 euro liggen) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-06-2008 10:12] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Oeh, die is ook erg fijn! Bareuh... |
|
quote: Indeed! Dit is een vd bands die ik heb gemist toendertijd; sowieso wat meer into deze stijl US metal geraakt de laatste tijd; ik ben ook benieuwd naar A distant thunder en Nosferatu met die Don't break the oath-achtige hoes. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
A Distant Thunder vind ik hun beste album, Nosferatu de minste (van de eerste vier). Bareuh... |
|
Grappig - ik vind de eerste helft van Nosferatu (het Dracula verhaal, dus) eigenlijk het beste dat ze ooit gemaakt hebben. De rest van Nosferatu vind ik er altijd een beetje los bijhangen. Remnants komt bij mij op de tweede plek, voor Distant Thunder en Burning Star, maar ze zijn allemaal op zijn minst een 8 รก 9 op de schaal van Richter. Multiples Of Black en wat er sindsdien uitgebracht is kan me minder bekoren, maar ik hoop dat de Remnants line-up nog eens iets aardigs uitbrengt. De paar nieuwe (dacht ik) nummers op Sins Of The Past geven me in elk geval redelijk wat hoop. |
|
Nieuw materiaal van hun komende langspeler The King Of Hell staat nu op hun site: http://www.helstar.com/media.html Eerste indruk: veelbelovend, maar niet helemaal van het hoogste Helstar-niveau. Nog wat keertjes afspelen voor ik een eindoordeel vel, maar het hakt er in elk geval goed in en kan de oude Helstar prima herkennen. De CD schaf ik sowieso aan en ik hoop ze te zien in december (als ze niet gelijk met Heathen spelen)! |
|
Luister nu A Distant Thunder vandeze band en vroeg me af hoe het nu eigenlijk is met deze band. Het schijnt dat ze bezig zijn met nieuw materiaal? Ze hebben ook een nieuwe drummer geloof ik. [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 10-02-2010 19:49] |
|
Surfend op het net kom ik er bij toeval achter (ik wist van niets) dat 5 November er een nieuwe cd van Helstar uitkomt. Goede zaak natuurlijk. 1. Angels Fall To Hell 2. Pandemonium 3. Monarch Of Bloodshed 4. Bone Crusher 5. Summer Of Hate 6. Dethtrap 7. Anger 8. Trinity Of Heresy 9. Alma Negra 10. Zero One 2 nummers zijn door de band online gezet...aangezien de plaat al gelekt is: (eigenlijk 3, maar de 3e kan ik niet vinden??? ) Edit... Vooral dat 2e nummer, dat rost verschrikkelijk de pannen van het dak af! [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 27-09-2010 11:39] bub |
|
Weet niet of dit hier al bekend was, maar ze spelen in december in Kerkrade.. verdere tourdates heb ik geen idee van.. http://www.therocktemple.nl/nl/concertagenda/details/39-helstar-a-paradox |
|
quote:komende vrijdag dus in Krekrade, niet met Paradox maar met Involved http://www.therocktemple.nl/nl/concert-agenda/details/39-helstar-a-involved.html |
|
Het is de hardste Helstar plaat ooit geworden, en ben dan ook benieuwd hoe het live gaat uitpakken a.s. vrijdag in The Rocktempel te Kerkrade. |
|
Black seeds of bunny! |
|
binnenkort weer een nieuwe plaat! Lekker. bub |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |