|
Auteur: |
|
|
Stewart Copeland ja, geniale vent. |
|
Ik was laatst de Live aid dvd's aan het bekijken (toch een stukje muziekgeschiedenis) en daar hadden we dejonge Sting alleen begeleid door Phil Collins op piano...Sting uit de maat zingen....da's toch helaas stukken minder. Volgens mij is The Police met ruzie uit elkaar gegaan en uit elkaar gegroeid dus een reunie lijkt me onwaarschijnlijk, net als het originele Genesis [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-11-2004 1:46] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Stewart Copeland hi-hat master Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: dat is jammer. ach tijd heelt alle wonden. |
|
ik heb een liveopname van stink met vinnie colaiuta.Toch gaaf hoe hij van zulke slappe rommel toch nog iets kan maken. |
|
vooral het oude werk bevalt me erg goed.. later werd het allemaal te gezapig teveel sting zal ik maar zeggen *gaap* Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
ah do do do, ah da da da Ik vind in zijn solowerk trouwens ook mooi werkjes tussen zitten. Lekker zwoele sexy knuffelmuziek mvg wk10 |
|
dubbelkpost [Dit bericht is gewijzigd door windkracht10 op 30-11-2004 10:26] mvg wk10 |
|
quote: doe ik toch liever op wat stevigers hoewel hmmzz heftige sex met the tea party op de achtergrond is toch ook wel bijzonder :p Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
Ghost In The Machine ooit gekocht en uitgeleend, nooit meer teruggezien. Was in elk geval een leuke cd. |
|
police wel lekker muziek..maar geef mij maar iets meer van Led Zeppelin,Deep Purple, Pink Floyd enz. |
|
The police terug bij elkaar? Jee,daarvoor verschillen hun persoonlijkheden teveel. Het zat er destijds regelmatig bovenarms op tussen die drie...maar hun muziek draai ik nog regelmatig,goeie teksten,meeslepende muziek, het was af,gewoon! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
The Police is inderdaad heel goed! Toch is Sting alleen ook niet slecht. Welke os kan ons iets leren? Boes Boes!! |
|
The Police weer bij elkaar? Lijkt me knap zinloos. Hooguit voor de fans een leuke kans om ze een keer live te zien, maar nieuw werk? Brrrr. Oud Vuil. |
|
Ik zet nog vrij vaak Reggatta de Blanc op. Heerlijke schijf is dat, waarop echt alle nummers goed zijn. Ook leuk om mee te bassen. Kan nog steeds niet meezingen terwijl ik wat van The Police speel. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Nu Top 11 at 11 op MTV, 11 nummers van The Police, zijn nu bij nummer 10 (De Do Do Do, De Da Da Da), net was Spirits in the Material World. Oftewel, er komen nog zat gave nummers langs. |
|
quote: +1, gave clip he, da Do Do Do ding |
|
Idd, van die lekkere low-budget clips!!! Vooral Stewart is altijd errug grappig met zn stokjes hahaha |
|
Gisteren geweest, super gaaf!! |
|
Zonder het geluid onder die clips zou je ook echt niet kunnen zeggen welke clip bij welk nummer hoort. :') |
|
quote: ik ook! was erg gaaf vette lichtshow, mega goed geluid, wat ik eigenlijk niet gewend ben van de arena. |
Index / Muziek algemeen |