|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Met Paradise Lost erbij wordt het steeds interessanter... |
|
Priest live is natuurlijk hartstikke cool. Nu begreep ik van iemand die ze vrij recent nog heeft gezien dat Halford niet meer om aan te horen is... Dan is 43euro wel erg duur. Brabanthallen zijn een tikkeltje sfeerloos, maar misschien dat Halford daar iets aan kan doen. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik ben er iig met een paar man! echt kikke! halford haalt misschien niet meer alle hoge uithalen maar het blijft een wereldzanger, vorig jaar op graspop en arrow was hij meer dan solide (OK op arrow iets meer dan op graspop!) |
|
Dussuhm Priest Scorpions Paradise Lost ?? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Yep. Ben d'r bij |
|
Nou, das wellicht nog wel 43 euro waard. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
...The group's setlist for the concert is as follows: 01. The Hellion 02. Electric Eye 03. Metal Gods 04. Riding on the Wind 05. The Ripper 06. A Touch of Evil 07. Judas Rising 08. Revolution 09. Hot Rockin' 10. Breaking the Law 11. I'm a Rocker 12. Diamonds & Rust (acoustic) 13. Deal with the Devil 14. Beyond the Realms of Death 15. Turbo Lover 16. Exciter 17. Victim of Changes 18. Green Manalishi 19. Painkiller Encore: 20. Hell Bent for Leather 21. Living After Midnight 22. You've Got Another Thing Comin' The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
zou jammer zijn want Demonizer en Hellrider zijn de interessantste tracks van de nieuwe... spelen ze de mindere, zowiezo erg saaie list... helemaal niks van "Defenders of the Faith" [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-03-2005 2:28] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het is tochw el behoorlijk zielig dat een thread over het priest concert minder replies krijgt hier dan een IRON MAIDEN coverband met Paul Di'Anno....... Nou ja leten we hopen dat hetr straks in de brabanthallen drukker zal zijn! Ik heb "angel of retribution" al grijsgedraaid en dat is lang geleden dat ik dat met en nieuwe CD heb gedaan! |
|
Hah beter. Ik had volgens mij met Rajackar daar nog een afspraak over staan is het niet?! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dezelfde setlist als vorige keer op Graspop zo te zien. Alleen de Defenders of the faith nummers zijn vervangen door nieuwe. |
|
godver valt precies op de datum van Keep It True. Jammer.. echt verrot, had ze graag een keer in een concerthal zien spelen |
|
quote: idem. KIT gaat voor. Life doesn't get much better than this! |
|
oui |
|
quote: die set ziet er vrij goed uit. de band zou alleen moeten schrappen: green manalishi, diamonds & rust en you've got another... en vervangen door: loch ness, tyrant, freeweel burning, running wild en jugulator. maar goed, je kunt niet alles hebben (en "riding on the wind" alleen al is reden tot het bezoeken v/h concert ) jammer dat ik geen kaartje heb. |
|
quote: hhaah WTF?! nouja klein meningsverschil behalve de laatste, snap niet waarom ze steeds you've got another thing coming als laatste doen.. doe dan Exciter of Sinner of Victim of Changes.. |
|
quote: ik hou gewoon meer van de snellere korter nummers van priest(op "victim of changes" en "loch ness" na dan). tyrant |
|
Nou ja van mij mogen ze "leather rebel", "freewheel burning", "when the night comes down", "sinner", "hellrider" en "demonizer" wel in de set opnemen ten gunste van nummers als "hot rockin"', "turbo lover", "Breaking the law" of dat soort afgezaagde standaards.... Vooral "leather rebel" em "hell patrol" zou ik graag eens live horen! |
|
Loch Ness in de setlist??? Al ze toch de ruïnie willen bevestigen zou ik zeggen "Judas Rising"... Aan de andere kant; ik ga toch niet 2 april vermoed ik. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:ja Tyrant, die hadden ze vorig jaar op Arrow of Graspop moeten spelen godver.. |
|
Ik zag vandaag dat het Brabants Dagblad een complete pagina wijdt aan dit concert. Alleen dan weer jammer dat de schrijfster eigenlijk geen ruk weet van de band in kwestie. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |