|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
CRAP ik vergeete METAL achter BLACK en DEATH te zetten Hallo ik wil graag weten wat voor soort stemmen jullie in jullie band gebruiken dus als jullie AUB de link naar jullie MP3/STEM willen posten alvast THNX Ps. Dit is die van my http://www.geocities.com/lettheterrorbegin/jezuswatmooi.mp3 PEACE [Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 22-11-2001 18:36] Godverdommen.. |
|
je MP3'tje klinkt wel erg zacht Bazzio Attacks!!! |
|
hoe kun je hem luisteren dan ik kom er niet bij. |
|
Met alles op volume 10, klinkt het niet verkeerd. Bazzio Attacks!!! |
|
je usericon die grunt? Je moeder. |
|
quote: haha Godverdommen.. |
|
Chris Barnes (Six feet Under) is de beste |
|
quote: Je moeder. |
|
quote: Dat vind ik ook, vooral op de nieuwe cd is hij weer erg ruig. (True Carnage) the only pleasure is pain |
|
Sjek me joeser-ikoon Suck my piss |
|
quote: Wies dat dan? the only pleasure is pain |
|
Ik vind Lord Worm en Frank Mullen de beste grunters die ik ken. Krijsers: Dead, Varg, Rob Darken. |
|
quote: riss Charneb [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 23-11-2001 0:54] Suck my piss |
|
quote: en wie is dat ?! Godverdommen.. |
|
Dûh .... Lees eens goed .. Chris Barnes, brulboei van Six Feet Under |
|
Wel, ik vindt dat DE black-meatl zanger toch wel Ishan is van de qualitatief enorm goede groep Empereo (bekend van The Wrath of the Tyrant, Anthems to the Welkin at Dusk, The Nightside Eclipse, Nonus Equilibrium, Prometeus), die is gewoonweg om kippevel van te krijgen en natuurlijk ook . Uw dienaar Beli Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: hij heeft idd een ruige stem Maar is Six Feet Under nou deathmetal of niet? |
|
ik haat die grunters die je niet kunt verstaan, das ook geen kunst, zoals die mortician gast echt triest, wel makkelijk, heb je oo geen teksten nodig gaafste is een brute grunt waar je ook nog woorden en zelfs zinnen in kunt horen en de beste grunter vind ik mezelf zelfs mensen die normaal niet van grunten houden vinden mn stem gaaf, raar maar waar Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: nou uh, lijkt me duidelijk jah Je moeder. |
|
black metal stem wordt dan Shagrath[dimmu borgir] death metal worden het de gasten van nile ; david vincent [ex-morbid angel] en natuurlijk Volthor Kahn['t is alleen jammer dat ie nu al steralures krijgt ] |
|
quote: mijn stem is te beluisteren op www.judgementday.nl |
|
quote: Wat vind je van AETERNUS (Oude werk), ARES Grunt.. geweldig.. |
|
Heb morgen tentamen.. maar zal van de week eens wat grunts van coole zangers knippen-en-plakken uit coole cd'tjes en op mijn site posten.. Zangeressen hebben meestal geen goede grunt.. op dat vrouwmensch van Sinister (of ex-sinister alweer?) na dan |
|
die zit er pas net bij vinnie, wel op blijven letten hè! |
|
Ja.. had het zaterdag kunnen zien, maar omdat ze bij die tent een uur uitliepen misten we gewoon heel sinister . Na op het station gekomen te zijn bleek dat we (met het oog op de nog lang niet vertrekkende trein) nog wel een stukje hadden kunnen zien.. Maarja.. zolang er nog geen formule is voor het uitrekenen van de tijdsduur voor het lopen van een bepaalde afstand lopen met x aantal personen die al zo'n y uur aan het drinken zijn blijft het vrij moeilijk inschatten wanneer je die trein moet halen.. en Sinister is cool, maar om er nou voor op het station te blijven pitten.. neh |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |