|
Auteur: |
|
|
Pfff, zeurpiet. Ik ben nooit zo'n Praying Mantis fan geweest, de eerste plaat is wel OK. Ja, dit is zeker nwobhm. Damn, moet ik dit echt uitleggen!??!?! "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Praying Mantis is inderdaad geweldig, eikel. Vooral hun selftitled 7", het nummer 'Praying Mantis' vind je op de helft van de compilaties terug. Gewoon degelijke nwobhm, het wordt nogal vaak geprezen, maar echt een enorme uitschieter vind ik het niet, er zijn veel betere nwobhmbands. |
|
[quote]Op 30 november 2004 20:56 schreef acid het volgende: Pfff, zeurpiet. pfff... ik kan nog vèèèèèl erger zeuren dan dat Welke os kan ons iets leren? Boes Boes!! |
|
Nou, kom maar op dan, hehe. Wat is de volgende band waarover je een bericht plaatst? "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Tokyo Blade, en misschien daarna The Scorpions! Hell Yeah. Dan zal het wel over de belgische held Eddy Wally gaan denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door Flurk op 30-11-2004 22:23] Welke os kan ons iets leren? Boes Boes!! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Flurk op 30-11-2004 22:23] Welke os kan ons iets leren? Boes Boes!! |
|
Tokyo Blade, je vraagt je toch niet af of dat wel metal is hé? Hehehe... "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Damn, ooit van de edit-knop gehoord? |
|
quote: natuurlijk vraag ik me dat af, ik ben een zeurpiet. Maar Eddy Wally is metal as fuck Welke os kan ons iets leren? Boes Boes!! |
|
quote: dat woordje is veel te moeilijk voor mij. Welke os kan ons iets leren? Boes Boes!! |
Index / Heavy Metal |