|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
zaterdag 11 december Muziekhoes (Harmoniezaal) , Tegelen INHUME FLESH MADE SIN DESENSITISED Zaal open: 20.00 |
|
Inhume Vet!! |
|
flesh made sin ook rete goeie band moederkoek met een glaasje vruchtwater |
|
euhm, was dat niet ook met Prostitute Disfigurement? |
|
inhume wel vaak in de regio. maar ach. wel een kleine toko. |
|
damn, alweer iets te doen op 11 december in Limburg zo uit mijn hoofd: Stormrider in Helden Detonation in Panningen Engine of Pain in Stein Desensitised in Tegelen The Butcher en Rimmshot in Geleen Waarom alles op dezelfde dag |
|
quote: Detonation moet ik onthouden! |
|
Present in Geleen Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: Nee, Susan van Desensitised, maar Suzanne Beulen ken ik ook |
|
sta je ook in t telefoon boek... 'desensitised, van, susan ??? ik kan niet, dan is idiot night |
|
quote: Ja, maar ik had begrepen dat zij niet speelden? En dat wij voor hen in de plaats spelen. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Susan op 02-12-2004 17:58] |
|
Hey suus tja ik moet dan dus zelf al spelen (zie boven, in Helden dus) idd veel te doen die dag |
|
Hey Marcel! ja, zag ik, waren afgelopen zaterdag in Verlaek (Occult moest spelen). Echt een gezellige tent! |
|
wel een trend in omgeving helden. in de normale kroegen spelen inneens alle lokale metal bands. inhume in gaz station, en nu occult in verlaek. |
|
Nou valt wel mee. Is altijd al geweest. Cirith heeft zelfs nog ooit in 't Zaelke gestaan... haha. don't mistake lack of talent for genius |
|
Zeg Suus, waneer kunnen we weer eens naar het zuiden komen? Wil weer eens met de package op't podium. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Heej Suus... hahaha... ja dan begin ik ook maar zo Vette muziek!, net ff wat geluisterd op jullie site. Marcel had het al eens over jullie gehad, maar ik hoor het nu pas... ehmmm... nou ja, beter laat dan nooit. Zou wel vet zijn een x een optreden met jullie te doen.. samen met SoulreaveR! |
|
Dank je! Lijkt me zeker tof om eens samen ergens te spelen, moeten we elkaar gewoon effe mailen. |
|
quote: Hey!! Ben er heel hard mee bezig! Hebbben jullie die opnames van Heathcliff's trouwens al gezien?? Ben erg benieuwd.... |
|
Zozoz een UV777PBK, gaaf. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Dan weet ik nog wel een leuk bandje voor erbij |
|
quote: Tjaja, je moet toch iets |
|
quote: uhm.....kun je dat eten??? |
|
quote: Heyu De opnames van jullie zijn een beetje mislukt helaas... de camera stond te dicht op de lichtbakken ... geluid is wel erg ok btw. zal nog wel even kijken als er nog iets bruikbaars tussen zit |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |