|
Auteur: |
|
|
cool (als het doorgaat tenminste) weet je of ze nog meer data in nederland hebben? ik kon nog geen informatie hierover vinden op hun website. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
WOW! Heen! Gaaf!! (idd @ als het doorgaat...) |
|
quote: helemaal mee eens |
|
Wow als dit doorgaat dan ben ik er ook, maar FW heeft er een handje aan gigs vaak te cancellen .. ben dus benieuwd .. zou wel extreem vet zijn ! |
|
daar ga ik ook heen (als ze idd. niet cancelen) |
|
Damned, Fates Warning, dat moet ik zien! |
|
Als ze nu alleen materiaal van de eerste drie (nou, okee, vier) platen zouden spelen... Daarna was het helaas een dalende lijn voor mij. |
|
Ja vergeet vooral die vierde niet. No exit is toch wel het hoogtepunt in hun cariere. Vanaf Perfect symetry wordt het inderdaad minder. Ondanks dat daar mn favorite FW nummer -Nothing left to say- op staat. |
|
ik vind alle albums van Fates wel gaaf alleen Disconnected vind ik minder, mijn favoriet is toch wel Parallels met als topper : The 11th hour |
|
quote: das idd een mooi nummerke ja!!! |
|
De laatste keer dat ik Fw zag was op Dynamo 98 en daarvoor nog in de Shiva in Baarlo en als voorprogramma van Dream Theater op de Awake tour. Als ze niet ergens hier in de buurt (Weert) kon ik ook wel eens gaan. Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
nice nice ... FW in NL ... denk wel dat ik er bij ben... ben iig benieuwd hoe het wordt. FWX heeft een paar zeer heerschende nummers, dus denk er sterk aan om langs te gaan ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
whaa dat wil ik wel zien! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Oe wel tof, gaaf zaaltje ook |
|
FATES WARNING CANCELLED! (US), za 12 februari 2005 http://www.boerderij.org/index.cfm/4,503,eve10000435,html Vr, 11/02/05 20.00 uur FATES WARNING Plato Nederland Plato Molenstraat 123, Helmond I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: is de hele tour gecanceld of alleen dit optreden?? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote:ben ik aan het onderzoeken I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Volgens de site van Plato is de hele europese tour afgelast. Er staat verder geen reden bij. En op de site van die godvergeten teringrukkers zelf staat natuurlijk nog minder |
|
quote: volgens de boerderij (net aan de tel gehad) is ie idd helemaal afgelast I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Als ze eens terug zouden mailen wel ja. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: *zucht* kutband. |
|
Ik ontdek net dat Fates warning 3 april optreed op het Headway festival in Amstelveen. (2 en 3 april 2005) Geen al te fijne datum dus i.v.m. Judas Priest op 2 april. |
|
volgens mij hadden ze daar ooit ook al een keer zullen spelen en ging het niet door, maar goed we zullen zien... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
ik dacht dat alles in europa niet door ging... //edit: net op fateswarning.com gekeken, de enige europeese data: Tour dates : European Tour dates: 2/16 Wigwam Budapest, Hungary 2/17 TBA Sofia, Bulgaria 2/18 Vox Music Club Istanbul, Turkey 2/19 Hydrogios Thessaloniki, Greece 2/20 Gagarin 205 Athens, Greece 4/03 Headway Festival in Amstelveen, Netherlands [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 17-01-2005 11:59] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ok ff een doorverwijzing : http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1614298 Speciaal voor Headway dus de enige show alhier. grtz, Frank |
Index / Concerten |