|
Auteur: |
|
|
Dit keer bevestigd en wel: Seraphique treedt op in Eureka, de hippie hangout van Zwolle. 21:00u gaat het gebeuren van start. Andere details: Locatie: Eureka (www.eureka-zwolle.nl) Assendorperplein 9, Zwolle Tijd: 2100u dus kosten: 3,50 + 2,50 lidmaatschap Lees vooral Rutgers recensie en interview van/met Seraphique op deze onvolprezen site. Later! www.seraphique.com [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 03-12-2004 10:14] |
|
Deze site: Zware Metalen dus, en niet die troep van www.seraphique.com, waar we liever toch geen bezoekers hebben. |
|
quote: Dus eh 6 euro voor zo'n geweldige band als Seraphique? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-12-2004 16:19] |
|
Yo Erik, vertrouw je die hippies nog wel dan? 'k Kom wel ff kijken denk ik |
|
Mja, hangt van overige plannen af en wat er nog meer speelt. Bovendien haat ik hippies! Life doesn't get much better than this! |
|
Bovendien zullen metalheads verreweg in de meerderheid zijn op zo'n avond en lijkt het me zelf wel lachen om de vastgeroeste hippies op hun krukje te zien wegkwijnen, onderwijl "heavy" of "tjeemug" uitkramend. |
|
10 december is het verjaardagsfeest van Mathieu ... van de carnals komen er dan weinig naar de Eureka denk ik ... weet niet wie er nog meer naar dat feest gaan! |
|
Seraphique: ook voor verjaardagsfeesten en partijen... Yes, de oneerlijkheid van het lot heeft bepaald dat we weer eens op zo'n dag als Nijboers verjaardag moeten spelen. Lijkt me anders een ideaal kadootje. Bovendien kan het feest erheen verhuisd worden, aangezien eureka tot een uur of 4 doorgaat. |
|
Ik zal het voorstellen Nijboer is er zelf niet zondag met oefenen, dus jullie kunnen zelf ook geen reclame maken |
|
quote: Wel geld maar voor alleen Seradinges vind ik het teveel, zooooo'n fan ben ik ook weer niet (en van de carnals wel, puh) |
|
6 euro veel geld? Nou ja, laat ook maar. |
|
he godver!!! kom eens in stockholm spelen!!!!! interview met de band op de FP gezien trouwens?? http://www.zwaremetalen.com/interview/3529.html I Find That I Am Not There... |
|
quote: Voor een band die ik niet perse hoef te zien wel ja, maar goed mensen veel plezier daar. Moet wel zeggen dat het jammer is dat jullie nog steeds geen contract hebben, hopelijk met het nieuwe album straks wel. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-12-2004 10:24] |
|
@ MindlessMayo: Dank je voor de ietwat ambivalente steunbetuiging. Ieder zijn meug uiteraard @ Rutger: Ja, je was zeer welkom geweest. 11 februari in Hedon, Zwolle weer een kans, en dan ook nog met As It Burns & Solarisis(!) erbij! |
|
En natuurlijk dank voor het interview! |
|
quote: Tja goed, jullie zijn wel allemaal goede muzikanten maar het is niet favoriete muziek, that's all. |
|
Ach, vrijdagavonden zijn verder toch maar suf. Hippies zijn echter wel erg kansloos, is het echt zo'n boomknuffeltent? Life doesn't get much better than this! |
|
Meer een restrictieloos smokershol. En daar horen een aantal crusty hippies bij idd. Maar nogmaals, metal neemt de toko over op vrijdag 10 december. Maar nu eerst: ARNHEM METAL MEETING! (off topic) |
|
Jammer, maar 10 december kunnen wij ook niet! Wij hebben dan ook een verjaardag...Dus dan maar wachten tot februari als ze samen met As it Burns in Hedon komen. Bovendien zie je dan 3 goede bands voor een paar euro ipv 1 voor 6 euro. see you at occultfest! |
Index / Concerten |