|
Auteur: |
|
|
nice, eens even kijken of ik daar bij kan gaan zijn. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nog 2 dagen! |
|
nog 2 uur |
|
Sorry vanavond Mambo Kurt in Arnhem [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 10-12-2004 18:47] |
|
zow, best relax avondje, Solarisis goed als altijd en Officium Triste ook erg goed, al is het niet echt een live-band. Altar-native was op zich erg vet, al was het erg moeilijk de snellere stukken te ontcijferen... eerste band gemist aangezien er Grolsch was bij Zelthor |
|
begin vorig jaar studeerde ik nog in enschede. dan was ik gekomen, nu niet meer |
|
quote: ik sluit me bij deze, voor het tijdstip en toestand van de poster, uiterst coherente post aan Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Het was weer ouderwets gezellig in Atak [ www.deluzion.nl ] |
|
quote:hehe, ja goed he |
|
quote: uhuh. ben jij de nacht een beetje goed doorgekomen? ik was na 7 uur slaap weer op, zonder dat ik nog hoefde te hikken zelfs Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: joah, duurde ff voor ik sliep, maar redelijk fit vandaag en ik hoef niet eens meer willekeurig overal om te lachen |
|
quote: hehe, scheelt he, als er geen hikkende mallot bij je in de buurt zit Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja was erg leuk, alleen had ik na het opruimen wel iets eerder naar huis gewild |
Index / Concerten |