|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah. Goed nieuws. Als ze niet in Belgiƫ spelen, ben ik in de Effenaar van de partij. |
|
quote:naar mijn idee hebben de oudere platen toch wel wat black metal invloeden..... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Ja, daar ben ik 't dus ook nog altijd mee eens. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Jaktens Tid vind ik de ideale combinatie tussen black en folk. Top! |
|
quote: Oke ik ben het met je eens dat het geen black metal is, maar afgezien van de wat vrolijkere/melodische stukken zit er af en toe toch best een "boze" klank in het werk met name in Jaktens Tid [Dit bericht is gewijzigd door Dark incarnation op 28-12-2004 20:54] an evil incarnation of DEATH! |
|
Dat ligt er bij Midnattens Widunder nog het meeste bovenop imo. Graveworm die mee zouden gaan was trouwens een gerucht en wordt inmiddels ontkend door Finntroll. Gelukkig maar, dat brengt het aantal niet boeiende zaadbands op nul. Ik hoop nu toch stiekem dat ze Turisas of (nog beter) Moonsorrow meebrengen! Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Graveworm heerscht! edit: maar idd niet zoveel als een Turisas of Moonsorrow [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 29-12-2004 13:35] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Dan verschillen wij duidelijk van mening. :0 Ik hoop trouwens dat Trollhorn tegen die tijd weer mee kan touren, anders kun je Moonsorrow wel op je buik schrijven en Finntroll lijkt me toch een stuk minder koddig ogen zonder die dikke kabouter achter de keyboards. Dat moet op Xmass toch een aardig gemis zijn geweest. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Hmm ook in Groningen? Damn, geen slaapplaats daar |
|
quote: Ik had geloof ik op een Finntroll forum gelezen dat Trollhorn niet mee gaat vanwege persoonlijke problemen. Maar weet hier het fijne niet van, weet zelfs niet eens of dit zeker is. Dus dat wordt maar hopen dat ze met Turisas gaan (of toch wel Graveworm ). We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Nee, hij kon laatst niet mee omdat hij een nieuwe baan had en dus geen tijd om te touren. Ik hoop dat dat niet voor eeuwig betekend. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Was niet bezwaarlijk, ik vond die keyboard-slet toch ook wel om aan te zien an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Moonsorrow... *kwijlt* |
|
iik wil er wel heen, maar de dag daarna heb ik lekker proefwerken, dus dat moet ik nog even kijken (het nieuwe graveworm album vind ik echt schraal, dus daar hoef ik alvast niet voor te gaan) Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
quote: Spijtig van je kwijl, maar Moonsorrow is niet de support bij Finntroll. Volgens de Effenaar site zijn dit Naglfar + Amoral. |
|
quote: Naglfar!!!! HEEEEERSCH!!!!! ehh sorry voor mijn enthousiasme Godverdomme wat vet! |
|
quote: NAGLFAR. Dat is toch wel een goeie troost, hoor. De eerste keer dat ik ze levend ga zien, dan... Wat voor iets is Amoral |
|
Spelen 01/05 ook in Biebob. Da's voor mij dichter bij huis |
|
quote: Smakeloos. |
|
hhmmzz, Naglfar is live toch wat anders dan op plaat....beetje matjes... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |