IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Finntroll 27 april Effenaar Vorige pagina
Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 23-12-2004 16:27 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

Ah. Goed nieuws. Als ze niet in Belgiƫ spelen, ben ik in de Effenaar van de partij.

The Grand Wazoo
Koekje :'D
Usericon van The Grand Wazoo
Posted 27-12-2004 18:22 by The Grand Wazoo Wijzig reactieProfiel van The Grand WazooQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2004 12:44 schreef Carnagath het volgende:

klinkt leuk! Heb Fintroll te vaak moeten missen, dus ben benieuwd! Misschien dat ik er ook wel bij ben!

Das knap, Finntroll komt zooo vaak op festivals en was vorig jaar ook al in Nederland (toen met Ensiferum)(ook tijdens Xmass Metalfest in de 013, een weekje geleden)(waar Ensiferum ook was) Beetje veel van hetzelfde, dus.

Finntroll is volgens mij polka/hoempa/pagan/viking metal ja
Heel blij en zeker geen black metal.

Masturbation is not the same.

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 27-12-2004 18:29 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 27 december 2004 18:22 schreef The Grand Wazoo het volgende:
Das knap, Finntroll komt zooo vaak op festivals en was vorig jaar ook al in Nederland (toen met Ensiferum)(ook tijdens Xmass Metalfest in de 013, een weekje geleden)(waar Ensiferum ook was) Beetje veel van hetzelfde, dus.

naar mijn idee hebben de oudere platen toch wel wat black metal invloeden.....

wait for me dragon, we'll meet in the sky

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-12-2004 19:05 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 27 december 2004 18:29 schreef she_devil het volgende:
naar mijn idee hebben de oudere platen toch wel wat black metal invloeden.....
Ja, daar ben ik 't dus ook nog altijd mee eens.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 27-12-2004 22:45 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Jaktens Tid vind ik de ideale combinatie tussen black en folk. Top!

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 28-12-2004 20:53 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2004 18:22 schreef The Grand Wazoo het volgende:

Oke ik ben het met je eens dat het geen black metal is, maar afgezien van de wat vrolijkere/melodische stukken zit er af en toe toch best een "boze" klank in het werk met name in Jaktens Tid

[Dit bericht is gewijzigd door Dark incarnation op 28-12-2004 20:54]

an evil incarnation of DEATH!

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 29-12-2004 13:27 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Dat ligt er bij Midnattens Widunder nog het meeste bovenop imo.

Graveworm die mee zouden gaan was trouwens een gerucht en wordt inmiddels ontkend door Finntroll. Gelukkig maar, dat brengt het aantal niet boeiende zaadbands op nul.
Ik hoop nu toch stiekem dat ze Turisas of (nog beter) Moonsorrow meebrengen!

Jullie zijn allemaal negers!

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 29-12-2004 13:34 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 29 december 2004 13:27 schreef Meltdown het volgende:

Graveworm die mee zouden gaan was trouwens een gerucht en wordt inmiddels ontkend door Finntroll. Gelukkig maar, dat brengt het aantal niet boeiende zaadbands op nul.

Graveworm heerscht!
edit: maar idd niet zoveel als een Turisas of Moonsorrow

[Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 29-12-2004 13:35]

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 29-12-2004 13:41 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Dan verschillen wij duidelijk van mening. :0

Ik hoop trouwens dat Trollhorn tegen die tijd weer mee kan touren, anders kun je Moonsorrow wel op je buik schrijven en Finntroll lijkt me toch een stuk minder koddig ogen zonder die dikke kabouter achter de keyboards. Dat moet op Xmass toch een aardig gemis zijn geweest.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-12-2004 13:54 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Hmm ook in Groningen? Damn, geen slaapplaats daar

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 29-12-2004 14:08 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 29 december 2004 13:41 schreef Meltdown het volgende:

Ik hoop trouwens dat Trollhorn tegen die tijd weer mee kan touren, anders kun je Moonsorrow wel op je buik schrijven en Finntroll lijkt me toch een stuk minder koddig ogen zonder die dikke kabouter achter de keyboards. Dat moet op Xmass toch een aardig gemis zijn geweest.

Ik had geloof ik op een Finntroll forum gelezen dat Trollhorn niet mee gaat vanwege persoonlijke problemen.
Maar weet hier het fijne niet van, weet zelfs niet eens of dit zeker is.

Dus dat wordt maar hopen dat ze met Turisas gaan (of toch wel Graveworm ).

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 29-12-2004 14:11 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Nee, hij kon laatst niet mee omdat hij een nieuwe baan had en dus geen tijd om te touren.
Ik hoop dat dat niet voor eeuwig betekend.

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 29-12-2004 19:57 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2004 13:41 schreef Meltdown het volgende:

Was niet bezwaarlijk, ik vond die keyboard-slet toch ook wel om aan te zien

an evil incarnation of DEATH!

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 03-01-2005 22:24 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2004 13:27 schreef Meltdown het volgende:

Moonsorrow...
*kwijlt*

Lulfiep
Usericon van Lulfiep
Posted 04-01-2005 16:45 by Lulfiep Wijzig reactieProfiel van LulfiepQuote dit bericht

iik wil er wel heen, maar de dag daarna heb ik lekker proefwerken, dus dat moet ik nog even kijken (het nieuwe graveworm album vind ik echt schraal, dus daar hoef ik alvast niet voor te gaan)

Over gebrek aan smaak valt niet te twisten.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-01-2005 18:08 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 22:24 schreef Jezebel het volgende:

Moonsorrow...
*kwijlt*

Spijtig van je kwijl, maar Moonsorrow is niet de support bij Finntroll. Volgens de Effenaar site zijn dit Naglfar + Amoral.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 07-01-2005 22:35 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 7 januari 2005 18:08 schreef Mark Z het volgende:
Spijtig van je kwijl, maar Moonsorrow is niet de support bij Finntroll. Volgens de Effenaar site zijn dit Naglfar + Amoral.

Naglfar!!!!

HEEEEERSCH!!!!!

ehh sorry voor mijn enthousiasme

Godverdomme wat vet!

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 08-01-2005 15:32 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2005 18:08 schreef Mark Z het volgende:

NAGLFAR. Dat is toch wel een goeie troost, hoor. De eerste keer dat ik ze levend ga zien, dan...

Wat voor iets is Amoral

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 12-02-2005 22:16 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

Spelen 01/05 ook in Biebob. Da's voor mij dichter bij huis

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-02-2005 22:18 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2005 22:35 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Naglfar!!!!

HEEEEERSCH!!!!!

ehh sorry voor mijn enthousiasme

Godverdomme wat vet!

Smakeloos.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-02-2005 0:06 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

hhmmzz, Naglfar is live toch wat anders dan op plaat....beetje matjes...

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com