IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Absynthium looking for gigs Vorige pagina
obscenum
Usericon van obscenum
Posted 05-12-2004 14:54 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

quote:
Op 5 december 2004 11:33 schreef Gunman het volgende:
Dus zonder iets op schijf te hebben mag een band niet optreden? Wat een rare redenering.

dit heb ik al veel gehoord!!! vooral als belgische band moet je een cdtje hebben om in nederland of elders in't buitenland te kunnen optreden... maar een promo opsturen naar zovele buitenlandse zalen vind ik persoonlijk maar gek... en een beginnend bandje zou zich zo toch snel in de kosten werken vind ik... maar soit... we zien wel wat er uit de bus komt... ik vind dat een organisator toch al veel heeft aan een mp3... welke organisator heeft trouwens tegenwoordig geen internet!!! anyway ik hoop dat we eens op de metal matinee in 013 kunnen spelen... ik ben er ooit éénmaal geweest een paar jaar terug samen met Ill Fares The Land en damn it was fun!!!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2004 15:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Aangezien paar mensen kennelijk staar aan het ontwikkelen zijn: natuurlijk kan een band zich zonder demo wel aanprijzen bij zalen, maar ik vind dat met vrindjes meespelen gedoe maar een belabberde zaak ...

spectre
Usericon van spectre
Posted 05-12-2004 15:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

voor BM bands is het dan onmogelijk, die hebben geen vrienden. .

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2004 16:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

maar dat zijn toch alleen maar 1 mansbandjes bestaande uit 15jarige puisterige internetwarriors ...

toch?

spectre
Usericon van spectre
Posted 05-12-2004 16:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

oja, en die treden niet op, probleem opgelost

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 06-12-2004 19:29 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Ik weet niet hoe het met de rest van de Nederlandse programmeurs zit...

Maar als ik een e-mailtje van een band krijg met de vraag of ze kunnen spelen, en dit is onze mp3...

Dan sta ik nou niet echt te trappelen om die mp3 te gaan zoeken en te downloaden, stuur maar een cd, demo, tape of whatever op... of zoek het maar uit!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com