|
Auteur: |
|
|
true thrash? gut begint het daar ook al ... |
|
lol cheap beer te verkrijgen |
|
True thrash? invloeden: death-deicide-dreamtheater-inflames eh, pardon ..... of ben ik nou dom? |
|
vergeet lucy loes niet! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
jij kent da of wat |
|
beli mawr kom je of ander volk |
|
Ben jij van de organisatie aldaar? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: wsl nie, aangezien ik moe werken de dag erop Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:neen, maar ik help wel mee, waarom et begint om 4 uur en om 10 is het gedaan, dus das redelijk vroeg. |
|
in wukku zale is da miskien? in de BBQ of wa vedder? :p |
|
quote: Tis der nie verre van, in de stroate parrallel an de Kapellestroate (de winkelstroate va Oostende), de BBQ is in de Brabantstroate (ziestroate vant Wapenpling) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Praat Nederlands of sterf! |
|
quote: Ja hela, hij vraagt iets in het West-Vlaams, dus heeft hij er wsl niks op tegen dat ik hem zo te woord sta. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
als je over de kappelebrug komt, ga je zo de lange straat in, de eerste naar links en dan direct rechts, het 3de gebouw ofzo, je herkent het zeker. |
Index / Concerten |