|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Het klinkt als, ziet eruit als... Mag ik mijn band ook geen BM meer noemen als we BM spelen, maar de teksten handelen over elfjes en draken? Schel |
|
quote: [OT] Kom eens op msn...[/OT] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ze noemden het laatst ergens in een blad white metal. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Black or white? (zong een ene Michael Jackson daar ook niet over???) T'gaat mij om de muziek die gemaakt wordt en de sfeer en gevoel die het oproept. Teksten lees ik zelden. En verstaan doe je het nauwelijks. The Forsaker is een van de betere releases van 2004. |
|
quote: Die is er zelf ook nog niet helemaal uit |
|
Het speelt allemaal geen rol, laat die vent gerust en geniet van de bands waar hij in speelt die je zelf goed vindt. Gemakkelijk om kritiek te geven op iemand anders en direct commentaar te geven over dingen die je bitter weinig van afweet. Begin met naar jezelf te kijken vooraleer een ander te veroordelen om wat hij doet of laat. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Je hebt helemaal gelijk. Oordeelt niet! |
|
??? dat wist ik niet Pragmatische man, die Hellhammer signature |
|
Jon, voorheen van Gorerotted, drumt in ongeveer 100 bands, waaronder zowel BM als christelijke DM. Het gaat hem duidelijk gewoon om de lol van het drummen. http://current.com/entertainment/music/89587557_heavy-metal-missionaries.htm Ja hoor... |
|
drum jij n og? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Helemaal niet meer. Geen tijd, geen motivatie om heavy metal te spelen, vooral. Ik zou graag iets heftigs doen op het gebied van muziek, electronica mixen met live performance, maar niet per sé in een metal-jas. Techno op de harde manier met een soort Pungent Stench saus, waar wel op te dansen en te chillen valt. Lastig... ja, behoorlijk. Impaled Nazarene meets Ellen Allien, meets Justice, meets Mr. Oizo, meets Pungent Stench... Schizofreen, much. Ja hoor... |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hoewel het redelijk metalgefocused is: Pin-up Went Down geprobeerd? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Aaaargh... oeh, wat erg. Ja hoor... |
|
Antestor is bezig een nieuwe plaat op te nemen. Zonder Hellhammer, zal vast weer goed klinken |
|
kon hij het niet aan? signature |
|
quote: Hij viel in toen die tijd, ze konden geen drummer vinden. Nu hebben ze een complete line up, zitten nu zelfs 7 leden in de band |
|
nog 5 en ze zijn compleet signature |
|
quote: :D |
|
Zo klinken ze momenteel live, deze komt denk ik op nieuw album te staan |
|
Nieuwe cd van Antestor is uit Hier twee nummers ervan: Ik ben er behoorlijk weg van, jullie? Zag ze ook live in Apeldoorn en ze zijn toch echt goed [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 22-12-2012 0:19] |
|
Torn Apart is een beste knaller. |
|
Zeker, het album begint gelijk op volle toeren haha |
|
Treacherous Domain is een sterk nummer signature |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |