IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 11 dec. Bomvrij Hospitaal Hellevoetsluis: Eria d'Or, Dis & In Age and Sadness
Reneger
Usericon van Reneger
Posted 06-12-2004 14:25 by Reneger Wijzig reactieProfiel van RenegerQuote dit bericht

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 06-12-2004 14:39 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

hhmmm ook ik heb mn ziekenhuis het liefste bomvrij ...

klinkt niet erg interessant overigens ...

[Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 06-12-2004 14:40]

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 06-12-2004 14:50 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Klinkt wel interessant, maar zeer lastig te bereiken.. of eigenlijk weer terug thuis te komen.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 06-12-2004 14:51 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

Ligt hellevoetssluis vlak bij Meppel?

deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 06-12-2004 14:55 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

waarschijnlijk aanwezig zoals altijd

deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 06-12-2004 15:00 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2004 14:50 schreef helmet het volgende:
Klinkt wel interessant, maar zeer lastig te bereiken.. of eigenlijk weer terug thuis te komen.

waar jij komme vandaan dan?

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 06-12-2004 15:01 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 6 december 2004 15:00 schreef deathgore het volgende:
waar jij komme vandaan dan?
Tilburg

I'm not being rude. You're just insignificant.

deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 06-12-2004 15:01 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

foutje

[Dit bericht is gewijzigd door deathgore op 06-12-2004 15:02]

deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 06-12-2004 15:02 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2004 15:01 schreef helmet het volgende:
Tilburg

dan houd het op

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-12-2004 15:08 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Het Bomvrije Hospitaal is een leuk 'gebouwtje' in een aparte omgeving! Maar ben er niet bij helaas.

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 06-12-2004 15:25 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Het Bomvrij hospitaal, is een wazig krot. Vraag me af hoe een symfonische metalband met een dergelijke akoustiek combineert.

And my marlboro light

Reneger
Usericon van Reneger
Posted 06-12-2004 15:50 by Reneger Wijzig reactieProfiel van RenegerQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2004 15:25 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Het Bomvrij hospitaal, is een wazig krot. Vraag me af hoe een symfonische metalband met een dergelijke akoustiek combineert.

Er is maar één manier om daar achter te komen...

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-12-2004 20:12 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2004 14:51 schreef Meester het volgende:
Ligt hellevoetssluis vlak bij Meppel?

Nee, het ligt (relatief) in de buurt van Spijkenisse dat op zijn beurt weer (relatief) dichtbij Rotterdam ligt. Afstand Rotterdam - Hellevoetsluis is ongeveer 30 km.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

TheSleepingSun
Usericon van TheSleepingSun
Posted 06-12-2004 21:25 by TheSleepingSun Wijzig reactieProfiel van TheSleepingSunQuote dit bericht

Als ik het kan vinden ben ik er misschien wel bij

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Posted 06-12-2004 21:40 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2004 15:50 schreef Reneger het volgende:
Er is maar één manier om daar achter te komen...

Heb die avond al iets anders gepland staan.

And my marlboro light

altx
Usericon van altx
Posted 06-12-2004 22:02 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2004 21:25 schreef TheSleepingSun het volgende:
Als ik het kan vinden ben ik er misschien wel bij

Hmz, dan geef ik je niet veel kans.

Ik ben bekend in Hellevoetsluis en ik kon het de eerste keer dat ik daar naar toe ging niet eens vinden. (Was toen Liar of Golgotha en Israthoum daar speelden voor de historici onder ons... ).

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Reneger
Usericon van Reneger
Posted 06-12-2004 23:26 by Reneger Wijzig reactieProfiel van RenegerQuote dit bericht

Als je de routebeschrijving volgt op http://bomvrijhospitaal.cjb.net moet het denk ik wel goedkomen. Er zijn zelden bands die verkeerd rijden.

Het is inderdaad lastig per openbaar vervoer te bereiken. Hoewel, niet echt lastig, maar je zult waarschijnlijk de laatste band moeten missen...

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Posted 06-12-2004 23:37 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2004 22:02 schreef altx het volgende:
Hmz, dan geef ik je niet veel kans.

Ik ben bekend in Hellevoetsluis en ik kon het de eerste keer dat ik daar naar toe ging niet eens vinden. (Was toen Liar of Golgotha en Israthoum daar speelden voor de historici onder ons... ).

LOL we zouden er eigenlijk weer eens een keertje naar toe moeten gaan want het was wel vet lachen

And my marlboro light

deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 07-12-2004 7:57 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

het is heel makelijk te vinden ja gaat gewoon richting hetevoetsluis en dan rij je naar de vesting oude gedeelte van helevoetsluis en dan kom je door een port heen dan ga je links af kan krijg je een nieuw gebouw naast een keer daar parkeer je je auto dan loop je om de dijk heen die je ziet en dat ziet je waarschijnlijk een hele grote groep punkers staan en een bunker dan ben je er en dan is het de hoogste tijd voor een hertog jan

altx
Usericon van altx
Posted 07-12-2004 8:33 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 7:57 schreef deathgore het volgende:
het is heel makelijk te vinden ja gaat gewoon richting hetevoetsluis en dan rij je naar de vesting oude gedeelte van helevoetsluis en dan kom je door een port heen dan ga je links af kan krijg je een nieuw gebouw naast een keer daar parkeer je je auto dan loop je om de dijk heen die je ziet en dat ziet je waarschijnlijk een hele grote groep punkers staan en een bunker dan ben je er en dan is het de hoogste tijd voor een hertog jan

Zo hebben wij het ook gevonden: gewoon op het zooitje ongeregeld af gaan...

deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 07-12-2004 15:37 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 8:33 schreef altx het volgende:
Zo hebben wij het ook gevonden: gewoon op het zooitje ongeregeld af gaan...

juist

Reneger
Usericon van Reneger
Posted 10-12-2004 15:07 by Reneger Wijzig reactieProfiel van RenegerQuote dit bericht

Morgen dus...

deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 10-12-2004 18:30 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2004 15:07 schreef Reneger het volgende:
Morgen dus...

nee volgende week

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 10-12-2004 22:41 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Gave line up, helaas veels te ver weg.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 11-12-2004 13:27 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Te ver weg inderdaad

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com