|
Auteur: |
|
|
|
|
Klinkt wel interessant, maar zeer lastig te bereiken.. of eigenlijk weer terug thuis te komen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ligt hellevoetssluis vlak bij Meppel? |
|
waarschijnlijk aanwezig zoals altijd |
|
quote: waar jij komme vandaan dan? |
|
quote:Tilburg I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
foutje [Dit bericht is gewijzigd door deathgore op 06-12-2004 15:02] |
|
quote: dan houd het op |
|
Het Bomvrije Hospitaal is een leuk 'gebouwtje' in een aparte omgeving! Maar ben er niet bij helaas. |
|
Het Bomvrij hospitaal, is een wazig krot. Vraag me af hoe een symfonische metalband met een dergelijke akoustiek combineert. And my marlboro light |
|
quote: Er is maar één manier om daar achter te komen... |
|
quote: Nee, het ligt (relatief) in de buurt van Spijkenisse dat op zijn beurt weer (relatief) dichtbij Rotterdam ligt. Afstand Rotterdam - Hellevoetsluis is ongeveer 30 km. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Als ik het kan vinden ben ik er misschien wel bij |
|
quote: Heb die avond al iets anders gepland staan. And my marlboro light |
|
quote: Hmz, dan geef ik je niet veel kans. Ik ben bekend in Hellevoetsluis en ik kon het de eerste keer dat ik daar naar toe ging niet eens vinden. (Was toen Liar of Golgotha en Israthoum daar speelden voor de historici onder ons... ). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Als je de routebeschrijving volgt op http://bomvrijhospitaal.cjb.net moet het denk ik wel goedkomen. Er zijn zelden bands die verkeerd rijden. Het is inderdaad lastig per openbaar vervoer te bereiken. Hoewel, niet echt lastig, maar je zult waarschijnlijk de laatste band moeten missen... |
|
quote: LOL we zouden er eigenlijk weer eens een keertje naar toe moeten gaan want het was wel vet lachen And my marlboro light |
|
het is heel makelijk te vinden ja gaat gewoon richting hetevoetsluis en dan rij je naar de vesting oude gedeelte van helevoetsluis en dan kom je door een port heen dan ga je links af kan krijg je een nieuw gebouw naast een keer daar parkeer je je auto dan loop je om de dijk heen die je ziet en dat ziet je waarschijnlijk een hele grote groep punkers staan en een bunker dan ben je er en dan is het de hoogste tijd voor een hertog jan |
|
quote: Zo hebben wij het ook gevonden: gewoon op het zooitje ongeregeld af gaan... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: juist |
|
Morgen dus... |
|
quote: nee volgende week |
|
Gave line up, helaas veels te ver weg. |
|
Te ver weg inderdaad |
Index / Concerten |